جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تمدید ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی

مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان دبستانی تهران و دانش‌آموزان پیش دانشگاهی سراسر کشور خبر داد.

تمدید ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی
لیدا نیک‌روش مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تا 15 مرداد ماه تمدید شد.


وی افزود: این زمان برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تهران و دانش‌آموزان دوره پیش‌دانشگاهی سراسر کشور تمدید شده است؛ دانش‌آموزان برای ثبت‌نام کتب درسی می‌توانند به به سایت اینترنتی www.irtextbook.com مراجعه کنند.
نیک‌روش با اشاره به آمار ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی، خاطرنشان کرد: مطابق آخرین آمار استخراج شده، بیش از 350 هزار نفر از دانش‌آموزان مناطق 19 گانه تهران و حدود 50 هزار نفر از دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی به صورت اینترنتی برای تهیه کتب درسی سال آینده ثبت‌نام کرده‌اند.
مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از دلایل کم بودن آمار ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی مربوط به موضوع ثبت‌نام در مدارس و ثبت در سیستم سناد وزارت آموزش و پرورش بوده است که با توجه به اجرای این کار برای نخستین بار در کشور، شرایط و وضعیت خوبی را شاهد بوده‌ایم.
به گزارش فارس، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش که متولی تهیه و تولید کتب درسی دانش‌آموزان در کشور است ساز و کار جدیدی برای تهیه کتب درسی از سال تحصیلی آینده تدارک دیده است که این موضوع برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تهران و دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی سراسر کشور است؛ ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی برای دانش‌آموزان یاد شده از ابتدای تیرماه آغاز شده است.

 

منبع:آی تی آنالیز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *