جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تلگرام فعلا فیلتر نشد

از تعداد ۱۳ عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تنها ۶ نفر در این جلسه حضور داشتند و بر این اساس تلگرام فعلا فیلتر نمی‌شود.

تلگرام فعلا فیلتر نشد
یک عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه گفت که درگیری در مورد فیلتر و محدودشدن شبکه اجتماعی تلگرام به جلسه بعدی این کارگروه موکول شد.


محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه بعد از ظهر امروز کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه جهت بررسی اعمال محدودیت‌هایی برای شبکه اجتماعی تلگرام گفت: در این جلسه گزارشی در خصوص نگرانی‌های موجود در مورد شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام مطرح شد که نهایتا به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا، رای گیری و تصمیم گیری نهایی به جلسه بعدی موکول شد.

وی با بیان اینکه این جلسه به ریاست دادستان کل کشور برگزار شد گفت: جلسات کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه هر دو هفته یک بار در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود که اگر قرار به برگزاری جلسه فوق‌العاده نباشد طبیعتا در چهارشنبه دو هفته آینده ادامه بحث در مورد تلگرام و رای گیری درخصوص فیلتر و محدودشدن این شبکه اجتماعی انجام می‌شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی در پایان گفت: از آنجا که در تمام شبکه‌های اجتماعی از سرورهای خارجی استفاده می‌شود یک سری نگرانی‌های برای مسئولان کشور به خصوص در مورد محتوای مجرمانه و اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده است که این موارد در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح شد و میزان کاربران و تصرف پهنای اینترنت کشور توسط شبکه‌های اجتماعی نیز مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مخاطرات شبکه‌های اجتماعی در جامعه توضیح داده شد.
اسفنانی همچنین گفت: از تعداد ۱۳ عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تنها ۶ نفر در این جلسه حضور داشتند و بر این اساس تلگرام فعلا فیلتر نمی‌شود.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *