جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تلگرام با ظاهری متفاوت!

یکی از مزایای اصلی پیام رسان تلگرام (Telegram) که سبب محبوبیت غیر قابل تصور آن نزد کاربران ایرانی شده، وجود پلتفرم‌های مختلف برای آن است.

به طوریکه یک فرد می‌تواند بر روی گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر رومیزی، مک بوک و دیگر وسایل الکترونیک آن را نصب کرده و همواره ارتباط آنلاین خود با دیگران را حفظ کند.

بسیاری از کاربران همواره از نسخه دسکتاپ تلگرام استفاده کرده و تقریبا نسخه موبایل برای آن‌ها در حاشیه قرار دارد.

برای این دسته از کاربران خبرهای خوبی داریم، چرا که با استفاده از تم های نسخه دسکتاپ تلگرام می‌توانند ظاهر پیام‌رسان خود را به طور کامل تغییر داده و به نحو دلخواه در بیاورند.

 

تلگرام با ظاهری متفاوت!

 

تلگرام روزبه‌روز با ارائه قابلیت‌های اضافی، جای بیشتری را برای خود نزد کاربران باز می‌کند، چنانکه می‌بینیم مدتی قبل اعلام شده چیزی بالغ بر 15 درصد کل پهنای باند اینترنت کشور به پیام‌رسان تلگرام و نقل و انتقال داده توسط آن اختصاص پیدا کرده است.

اگر تاکنون امید داشتیم تا با گذر زمان و بلکه خسته شدن کاربران از ظاهر نسخه دسکتاپ از آن دل بکنند، ظهور تم های نسخه دسکتاپ تلگرام این احتمال را از بین برده است!

چگونه تم های نسخه دسکتاپ تلگرام را نصب کنیم؟
نصب و استفاده از تم های نسخه دسکتاپ تلگرام بسیار ساده بوده و با مراجعه به کانال اختصاصی و رسمی تلگرام به این منظور ممکن می‌شود

. ابتدا آدرس https://t.me/themes را در مرورگر خود باز کرده و سپس وارد کانال مربوطه شوید. مشاهده می‌کنید که تلگرام ابتدا فایل نصبی مربوط به هر تم را قرار داده و در ادامه عکس آن را منتشر کرده است. در پایین عکس، امکان امتیازدهی به هر پوسته وجود دارد و کاربران می‌توانند نظر خود را به این وسیله درباره تم های نسخه دسکتاپ تلگرام اعلام کنند.

در ادامه چند تصویر از تم های نسخه دسکتاپ تلگرام را برایتان در قالب یک گالری عکس قرار خواهیم داد. بعید به نظر می‌رسد تا کاربری بعد از تماشای این عکس‌ها، نسبت به نصب تم های نسخه دسکتاپ تلگرام اقدام نکند.

تلگرام با ظاهری متفاوت!

 

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *