جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تلویزیون های هوشمند 2016

سامسونگ در روز سه شنبه اعلام کرد که همه تلویزیون های هوشمند سامسونگ که در 2016 فروخته می شوند، آماده اتصال به دستگاه های هوشمند خواهند بود، یعنی می توانند با تمام دستگاه های خانگی ارتباط برقرار کنند.

تلویزیون های هوشمند 2016

علاوه بر این، همه تلویزیون های هوشمند و رده بالای SHUD سامسونگ که سال آینده به فروش می روند، می توانند به عنوان قلب تپنده ای برای بستر نرم افزاری دستگاه های خانگی هوشمند عمل کنند. برای اینکه موضوع برایتان روشن تر شود باید بگوییم این تلویزیون های سونی می توانند چراغ ها، ترموستات ها و حتی قفل های هوشمند درها را کنترل کنند. با این قابلیت تلویزیون، دیگر لازم نیست وسایل هوشمندی با قیمت 99دلار بخرید، هر چند تلویزیون های SHUD هم گران قیمت هستند.

این نسل جدید تلویزیون یک هفته قبل از تاریخ برگزاری نشست خبری بزرگ CES در لاس وگاس معرفی شد. در این نشست خبری همه تولید کنندگان محصولات الکترونیک تلویزیون ها، دستگاه های شستشو و دیگر دستگاه های دیجیتالی خانگی خود را معرفی کرده و به نمایش می گذارند.

به عنوان مثال، زمانی که یک دوربین مدار بسته را به این تلویزیون وصل می کنید، می توانید براحتی جلوی درب منزلتان را ببینید. جالبتر اینکه اگر کسی در اطراف حیاط خانه شما پرسه بزند، حسگرهای حرکتی شروع به چشمک زدن و هشدار دادن روی صفحه تلویزیون می کنند.

همه ویژگی ها و امکانات جدیدترین محصولات الکترونیکی شما را بر می انگیزانند تا این محصولات جدید را بخرید. هرچند افراد زیادی هم ترجیح می دهند در وضعیت فعلی خود بمانند و دنیای استفاده از تکنولوژی روز دنیا را تجربه نکنند.

محصولات و بستر های بسیاری هستند که دستگاه های هوشمند خانگی را به هم مرتبط می کنند. سال گذشته سامسونگ بستر نرم افزاری برای دستگاه های هوشمند خانگی تهیه کرد. او می گوید این یک بستر باز است، یعنی سایر تولید کنندگان هم می توانند از این فناوری برای محصولات خود بهره ببرند. همچنین افزود که به جز دستگاه های سامسونگ، در حال حاضر 200 محصول سازگار با این بستر در بازار موجود است.

کمپانی سامسونگ گفت که در حالی که در قلب همه تلویزیون های هوشمند SHUD فناوری دستگاه های هوشمند خانگی یا SmartThings بکار رفته است، اما اکنون قصد دارد تا دسترسی به بستر نرم افزاری را هم در مناطق مختلف جهان گسترش دهد. اما جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشد.

این کمپانی قدرتمند افزود که تلویزیون های SHUD او از فناوری “نانو کریستال” سود می برند و به همین دلیل کیفیت تصویر برتری ارائه می کند. ارزانترین مدل 60 اینچی این دستگاه در آمریکا با قیمت 1,800 دلار فروخته می شود.

منبع: PCworld

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *