جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تقویت عضلات خود با آیفون!

همه ما با تعداد فراوان گجت‌هایی که به صورت روزمره با آن‌ها سروکار داریم، همیشه از یافتن راه‌های تازه برای تامین انرژی کجت‌های‌مان خوشحال خواهیم شد. داشتن ابزاری که بتواند در زمان قطع برق به خاطر تعمیر پست برق محل، عدم دسترسی به پریز برق در سفر یا هر عامل دیگر گجت ما را شارژ کند مایه خوشحالی خواهد بود. بازار این‌گونه ابزارها به خصوص برای آیفون و تجهیزات اپلی بسیار داغ‌تر است.
taghviate azolat 1

جعبه‌ای که یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت در دل آن کار گذاشته شده است و با چرخاندن یک هندل شارژ می‌شود. و احتمالا همراه با شارژ باتری، عضلات شما هم تقویت خواهند شد، چرا که یک دقیقه چرخاندن این هندل، انٰژی لازم برای ۴ دقیقه کار تلفن شما را فراهم خواهد کرد! به نظر می‌رسد تنها افرادی که به افسردگی مبتلا باشند بتوانند این پک را تا آخر با دست شارژ کنند! راه‌حل دیگراستفاده از یک کابل USB برای شارژ کردن این پک است.
taghviate azolat 2
این دستگاه به ۴ LED آبی‌رنگ مجهز است که میزان شارژ دستگاه را نشان می‌دهند. این LEDها با چرخاندن هندل یا فشاری دو ثانیه‌ای بر روی دکمه مربوطه روشن می‌شوند. این پک ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای یک بار شارژ کامل باتری آی‌فون ۵ (۱۴۴۰ میلی آمپر ساعت) کافی است اما بواسطه آمپراژ پایین (۱ آمپر) نمی‌توان از حالت شارژ شریع یا fast-charge استفاده کرد.
اگر به چنین ظرفیتی احتیاج ندارید، می‌توانید نسخه ۱۰۰۰ میلی آمپری را مستقیما از Eton‌ و با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار بخرید!
منبع : پارسینه
جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *