جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی برای تقلب در بازی Clash of Clans!

اگر از حمله‌های ناغافل غارتگران در Clash of Clans متنفرید و می‌خواهید 24 ساعت شبانه روز در این بازی آنلاین باقی بمانید، 6thfinger را به شما معرفی می‌کنیم. “انگشت ششم” یک دیسک بسیار کوچک است که بر روی صفحه نمایش تبلت و یا اسمارت فون شما قرار می‌گیرد و در مواقعی که از بازی‌ها دور هستید، آن را در حالت بیدار نگه می‌دارد.

 

clash

 

سازندگان این گجت کوچک نیز در توضیح دلیل ساخت آن به علاقه خود به بازی‌های موبایل اشاره کرده‌اند: “ما به خاطر علاقه‌مان به بازی‌های موبایل 6thfinger را طراحی کردیم. ما به دنبال چیزی بودیم که بتواند به هنگام دوری از بازی، صفحه نمایش دستگاه را بیدار نگه دارد.”

 

clash 2

 

این انگشت ششم دارای وزنی 35 گرمی است و ضخامت و اندازه ای مشابه با یک ساعت مچی کوچک دارد. برای استفاده از آن کافی است که 6thfinger را به جک 3.5 میلی متری وصل کرده و بر روی صفحه نمایش قرار دهید و به کارهای دیگر خود مشغول شوید. در این حالت موبایل بیدار نگه داشته می‌شود و مطمئن خواهید بود که در روند بازی شما مشکلی ایجاد نمی‌شود.

همچنین از آنجا که این گجت انگشت دست انسان را شبیه‌سازی می‌کند، می‌تواند برای استفاده در تاچ‌پدها و کامپیوترهای تاچ اسکرین نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اپلیکیشن‌هایی نیز برای انجام چنین عملی طراحی شده که در صورت شناسایی شما از بازی بن خواهید شد، اما وجود یک عامل سخت‌افزاری احتمال بن شدن شما را به صفر خواهد رساند. تولیدکنندگان این گجت گفته‌اند که در حال ثبت پتنت این گجت نیز هستند.

قیمت نهایی 6thfinger بیست و پنج دلار تعیین شده و قرار است از ماه ژانویه 2015 به بازار راه پیدا کند. البته باید به خاطر داشت که استفاده از این روش نیز به نوعی تقلب محسوب می‌شود و قبل از استفاده باید جوانب اخلاقی قضیه را بررسی کنید!

منبع : digitaltrends

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *