جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تغییر زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ از پاییز به تابستان

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای کشور گفت: زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ از آذرماه به 30 تیر تا 2 مرداد 96 تغییر کرده است.


ناصر علی سعادت در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) اظهار داشت: زمان برگزاری نمایشگاه از آذرماه هر سال برای برگزاری بهتر نمایشگاه به 30 تیر تا 2 مرداد 96 تغییر کرده است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای کشور و تهران تصریح کرد: زمان نامناسب برگزاری نمایشگاه الکامپ به دلیل همزمانی با برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری در سال‌های گذشته مشکلاتی از جمله کمبود فضا و شلوغی مضاعف را ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: با تلاش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای رایزنی برای تغییر زمان برگزاری نمایشگاه آغاز شد که به دلیل بسته شدن تقویم نمایشگاهی در سال گذشته این تغییر زمان ممکن نبود اما امسال سرانجام زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ به زمان بهتری تغییر کرد.

سعادت گفت: پیش‌ثبت‌نام حضور در نمایشگاه از 15 روز پیش آغاز شده و تاکنون 611 شرکت برای حضور اعلام آمادگی کردند که ثبت‌نام نهایی نمایشگاه از خردادماه آغاز می‌شود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای کشور و تهران اظهار داشت: فضای نمایشگاهی الکامپ امسال حدود 40 هزار متر مربع است که برای 63 هزار متر مربع متقاضی وجود دارد.

وی از برپایی فضای اختصاصی استارتاپ‌ها، بازی‌های رایانه‌ای، اشتغال و دولت الکترونیک در این نمایشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام برای حضور استارتاپ ها در نمایشگاه از 25 اردیبهشت ماه آغاز می شود. در 2 نمایشگاه اخیر استارتاپ‌ها حضور داشته‌اند که در سال اول 80 شرکت نوپا و در سال گذشته 250 شرکت نوپا در الکامپ حضور داشتند. امسال نیز حدود 600 شرکت حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین امسال برای نخستین بار، سالن اشتغال را برپا می کنیم تا بتوانیم از این طریق به ایجاد فرصت شغلی و کارآفرینی در این بخش کمک کنیم.

سعادت از برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای «الکامپ گیمز» در سطح ملی و برگزاری مسابقه دو و میدانی با مشارکت بازدیدکنندگان و توان‌یابان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات برای توجه جدی مسئولان به صنعت بازی و توجه عمومی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای از مذاکره برای برپایی «الکامپ شاپرز» برای فروش محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در الکامپ خبر داد و گفت: هنوز مجوزهای لازم اخذ نشده است.

سعادت با اشاره به قرارداد همکاری نمایشگاه سبیت آلمان با الکامپ تهران، تاکید کرد: اگرچه شرکت های خارجی دارای نمایندگی در ایران برای حضور در الکامپ پیش ثبت نام کرده اند؛ اما نتیجه رایزنی برای برپایی پاویون شرکت های اصلی خارجی در الکامپ امسال هنوز نهایی نشده است.

سعادت گفت: نرخ غرفه های الکامپ 23 مانند سال قبل است.

منبع : فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *