جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تغییرات سایت لینکدین

سایت لینکدین روز پنج‌شنبه تغییرات قابل توجهی را در بخش دیزاین خود شاهد بود که بزرگترین تغییرات در این نوع در طی ۱۵ سال اخیر محسوب می‌شود.

تغییرات سایت لینکدین

تغییرات صورت گرفته در سایت جدید لینکدین هم در رونما و هم در پس زمینه این سایت صورت گرفته و شاهد کاهش به هم ریختگی و ارایه ابزارهای جدید گشت و گذار در سایت و سرعت در بازدید از آن هستیم. به همین این ریدیزاین هم در صفحه اصلی سایت هم در اپلیکیشن موبایل و هم در پس زمینه سایت صورت پذیرفته به طوری که لینکدین می‌گوید باعث خواهد شد که این شرکت با سرعت بیشتری قادر به ایجاد تغییرات در سایت باشد.

هدف لینکدین از این ریدیزاین بر اساس آنچه خود شرکت اعلام کرده قراردادن مدل تعاملی و ارایه محتوا در مرکزیت تجربه کاربری است ضمن اینکه ساده‌سازی سایت نیز یک هدف بوده است.

لینکدین که اخیرا توسط مایکروسافت خریداری شده در سال ۲۰۱۵ مدل دیزاین موسوم به موبایل را مدلی برای دیزاین سایت خود قرار داد.

البته دیزاین جدید که از پنج‌شنبه رونمایی شده  به تدریج و طی هفته‌های آینده  برای همه کاربران در سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

Chris Pruet مدیر مهندسی لینکدین در یک مصاحبه گفته است که بزرگترین جنبه مثبت این تغییر این است که ساده‌سازی و تروتازگی را به لینکدین اضافه کرده است.

تغییرات دیزاین این سایت از آن جهت اهمیت قابل توجهی برای این شرکت داشته که بسیاری از کاربران آن از ترکیبی از اپلیکیشن و سایت را در هنگام استفاده از آن انجام می‌دهند.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *