جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کارگزار تعیین صلاحیت شرکت های دانش بنیان

رییس پارک علم فناوری هرمزگان گفت: کارگزار تعیین صلاحیت شرکت های دانش بنیان در هرمزگان از ماه آینده این استان مستقرمی شود.
کارگزار تعیین صلاحیت شرکت های دانش بنیان
علی فتی یکشنبه در اولین نشست شورای مرکز رشد واحدهای فناور هرمزگان افزود: با راه اندازی این کارگزار از روند طولانی ثبت شرکت های دانش بنیان می کاهد.
رییس پارک علم وفناوری هرمزگان ادامه داد: نبود کارگزار تعیین صلاحیت شرکت های دانش بنیان در استان هرمزگان یکی از عوامل تعداد کم شرکت های دانش بنیان ثبت شده است.

فتی اظهار داشت: ایده ها دارایی فکری افراد هستند و این دارایی ها قابلیت رونمایی دارند که باید به آن اهمیت داد.
به گفته رییس پارک علم و فناوری هرمزگان، استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی منطقه ای تجاری است و ظرفیت زیادی برای کسب درآمد دارد اما افراد کمی برای ثبت شرکت های دانش بنیان اقدام کرده اند.
وی اشاره کرد: این مجموعه با توجه به رسالت خود گام هایی برای گسترش فرهنگ کسب و کار دانش بنیان برداشته و امسال همزمان با هفته دولت دو محصول از شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان رونمایی شد.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در این نشست ابراز داشت: از مجموع هشت شرکت دانش بنیان استان ، شش شرکت متعلق به پارک علم و فناوری هستند که در زمینه های فناوری های دریایی، شیمی، پزشکی و الکترونیک فعالیت می کنند.
پویان ادیبی خاطر نشان کرد: امید می رود با هدف گذاری های صورت گرفته تعداد شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری افزایش پیدا کند.
وی به تسهیلات ارائه شده به واحدهای فناور اشاره کرد و افزود: تاکنون شش میلیارد و 70 میلیون ریال تسهیلات برای واحدهای فناور مصوب شده است.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان یادآور شد: در حال حاضر 140 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند که بیش از 100 نفر آنها دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند

منبع:ایرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *