جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تعویق فیلترینگ شبکه های اجتماعی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا زمانی که شبکه های اجتماعی بومی ایجاد نشده بنا نداریم در فعالیت این شبکه ها محدودیت ایجاد کنیم.

تعویق فیلترینگ شبکه های اجتماعی


‘محمود واعظی در گفت وگو با خبرنگاران در سمنان از مردم خواست که از شبکه های اجتماعی استفاده صحیح کنند.
وی طراحی و ایجاد شبکه های اجتماعی بومی را خواست دولت دانست و افزود: در نظر است با ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی، اطلاعات استفاده کنندگان در داخل میزبانی شود و کار درستی نیست که میزبانی اطلاعات استفاده کنندگان داخلی در خارج باشد.
وی از شرکت های بخش خصوصی نیز تقاضا کرد با توجه به نیازها و استقبال مردم از شبکه های اجتماعی و زیرساخت های موجود، شبکه های اجتماعی داخلی و بومی را طراحی و ارائه کنند.
واعظی متذکر شد: این وزارتخانه قصد مدیریت ندارد اما حمایت می کند و امیدواریم در اینده شبکه های اجتماعی بومی در ایران افزایش یابد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حمایت شرکت های دانش بنیان و ایجاد کسب و کار در حوزه آی سی تی خبر داد و گفت: سال اینده برای این حمایت یک هزار و 200 میلیارد ریال در حوزه آی سی تی پیش بینی شده است.
واعظی یادآور شد: شرکت ها و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت این وزارت خانه ثبت نام و از این تسهیلات کنند.
وی با تاکید بر لزوم توسعه تحقیقات و محصولات بومی توسط شرکت های داخلی گفت: پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات این وزارت خانه همه گونه حمایت فنی از این شرکت ها به عمل می آورد.

منبع:آی تی آنالیز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *