جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تصویر Huawei P9 منتشر شد

تاکنون شایعات متعددی در مورد Huawei P9 منتشر شده است که از این میان وجود دو دوربین در پشت و همچنین پردازنده فوق العاده از جمله مهم ترین مزیت ها بودند. هوآوی همچنین قرار است در این مدل از سخت افزار ویژه ای برای سنسور اثرانگشت استفاده کند و این سنسور در زیر دکمه Home قرار خواهد گرفت. تصاویری از این گوشی منتشر شده اند که برخی از منابع اعلام کرده اند که تصاویر به طور رسمی توسط کمپانی هوآوی منتشر شده اند اما هوآوی هنوز مطلبی در مورد صحت یا رد این موضوع منتشر نکرده است.

تصویر Huawei P9 منتشر شد

این تصاویر P9 را در پنج رنگ مشکی، خاکستری، سفید، طلایی و صورتی نشان می دهند. دو دوربین در آن مشاهده می شوند. اما نحوه استفاده همزمان از دو سنسور دوربین هنوز مبهم می باشد. بدنه این گوشی از جنس فلز می باشد. در پشت آن دو فلاش LED به کار گذاشته شده اند.

طبق شایعات منتشر شده این گوشی دارای صفحه 5.2 اینچی و پردازنده 64 بیتی Kirin 950 SoC خواهد بود. به نظر می رسد هوآوی در این مدل نیز همانند P8 از چند مدل P9max، P9 Lite و P9 رونمایی نماید. این گوشی بر خلاف محصولات جدید اغلب شرکت ها در MWC 2016 رونمایی نخواهد شد و اطلاعاتی از زمان عرضه آن در اختیار نمی باشد. در زیر تصویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده می کنید.

منبع 9 صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *