جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تصویری از آیفون 7 طلایی

گوشی هوشمند آیفون 6 اس اپل (iPhone 6s) در رنگ‌های رزگلد، نقره‌ای، طلایی و خاکستری عرضه شده است و با توجه به تصویری که اخیراً به بیرون درز پیدا کرده، به نظر می‌رسد این روند در مورد پرچمدار آینده اپل، یعنی آیفون 7 نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

تصویری از آیفون 7 طلایی

به تازگی تصویری از گوشی هوشمند آیفون 7 طلایی رنگ به بیرون درز پیدا کرده (تصویر بالا) که شباهت زیادی به نسل پیشین خود یعنی آیفون 6 و 6 اس دارد. البته برخی تفاوت‌های قابل توجهی نیز وجود دارد که از آن جمله می‌توان به لنز دوربین برآمده این محصول جدید اشاره کرد.

پیش از این نیز تصاویری از مدل‌های خاکستری و مشکی آیفون 7 منتشر شده بود (تصویر زیر) که نشان از وجود لنز دوربین برجسته‌ (در حدود چند میلی‌متر) در پشت بدنه این گوشی داشت. حال تصویر جدید نیز در تایید تصاویر پیشین ظاهر شده و این نکته در آن نیز به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

علاوه بر این، در تصویر مذکور جزئیات خوبی از ورودی هدفون آیفون 7 نیز آشکار شده است و متاسفانه به نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌های پیشین درباره این مسئله صحت داشته‌اند و اپل در آیفون 7 و 7 پرو، جک 3.5 میلی‌متری مشهور و دوست داشتنی را با پورت جدید USB Type-C جایگزین کرده است.

در ادامه می‌توان سوراخ ریزی را بین لنز دوربین و فلش، مشاهده نمود که گفته می‌شود مربوط به ماژول فوکوس لیزری گوشی است. تصویر مربوط به مدل مشکی و خاکستری آیفون 7 نیز که در بالا به آن اشاره کردیم، نشان دهنده همین نوع طراحی بود و سوراخ ماژول فوکوس لیزری، در آن تصویر نیز به چشم می‌خورد.

همچنین شایان ذکر است که مطابق گزارش منتشر شده در وال استریت ژورنال، گوشی هوشمند آیفون 7 فاقد مدل 16 گیگابایتی بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن از 32 گیگابایت شروع خواهد شد. با این حال به نظر نمی‌رسد قیمت این گوشی هوشمند تغییری کند و کماکان می‌توان همان قیمت 790 دلاری را که پیش‌تر نیز برای آن تخمین زده شده بود، متصور بود.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *