جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تصاویر لو رفته از آیفون 6S پلاس

حدود دو هفته پیش تصاویری از آیفون 6S اپل و محفظه‌ی قطعات داخلی آن منتشر شده بود. از جمله تغییرات مشاهده شده در آن تصاویر عوض شدن محل قرارگیری مادربورد گوشی بود. اکنون تصاویر جدیدی از محفظه‌ی آیفون 6S پلاس به دست رسیده که تغییرات کوچکی را در مقایسه با طراحی داخلی نمونه‌های کنونی نشان می‌دهد.

تصاویر لو رفته از آیفون 6S پلاس


یکی از تغییرات مشاهده شده در تصاویر مربوط به آیفون 6S پلاس نشان می‌دهد که سوراخ‌های پیچ بلندگو بالاتر قرار گرفته‌اند. این نکته بدین معنی است که مقیاس کاملا جدیدی از بلندگو در مدل جدید آیفون به کار گرفته خواهد شد. تغییر دیگری که قابل توجه است جنس ماده‌ای است که برای محفظه‌ی پشتی در نظر گرفته شده. منبع این تصاویر ادعا می‌کند که محفظه‌ی آیفون 6S پلاس مستحکم‌تر از نمونه‌های کنونی است. این ماده‌ی جدید مانع از خم شدن دستگاه می‌شود. ماجرای خم شدن گوشی‌های آیفون 6 در اوایل عرضه‌شان سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

تصاویر لو رفته از آیفون 6S پلاس2

گزارش‌های قبلی عنوان کرده بودند که اپل برای آیفون‌های جدید‌اش از همان آلیمینیومی که در اپل واچ به کار رفته، استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که آلیمینیوم مذکور می‌تواند در تمام طول عمر دستگاه، در مقابل هرچیزی مقاوت کند.
در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری ببینید. این تصاویر قالب آیفون 6S پلاس را نشان می‌دهد، اما پیشنهاد می‌کنیم به این تشریحات با شک و تردید بنگرید.

منبع:دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *