جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لو رفتن تصاویر شخصی دراسنپ چت

نرم‌افزار اسنپ چت نیز به جمع نرم‌افزارهایی پیوست که با مشکل لو رفتن تصاویر شخصی روبرو شده‌اند ولی در این میان مسئولان این نرم‌افزار اعتقاددارند که سرورهای آنها با هیچ حمله‌ای روبرو نشده است.

این موضوع توسط مدیران این شرکت به‌این‌ترتیب توضیح داده می‌شود که سرورهای میزبان داده‌های نرم‌افزار اسنپ چت به‌هیچ‌عنوان با مشکلات امنیتی روبرو نشده است و هیچ‌گونه حمله سایبری به این سرورها صورت نگرفته است ولی بازهم تصاویر و فیلم‌های کاربران این نرم‌افزار به دست هکرها افتاده است که مقصر آن نرم‌افزارهای دیگر هستند.

نرم‌افزارهای مستقل یا third party applications همواره می‌توانند موجب نفوذ افراد غیرمجاز به دستگاه مصرف‌کننده شوند و به این ترتیب فیلم یا عکس مربوطه را قبل از ارسال یا پس از دریافت در اختیار هکرها بگذارد و این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که در میان راه و هنگامی‌که این نرم‌افزار مشغول به فعالیت است، هیچ‌گونه رسوخ به شبکه صورت نگرفته است.

در این میان مسئولان اسنپ چت معتقدند که این شرکت هیچ مسئولیتی در قبال این تصاویر ندارد زیرا در قوانین کاربری خود در هنگام نصب برنامه توضیح داده است که آسیب‌های احتمالی ناشی از نرم‌افزارهای دیگر، بر گردن این شرکت نخواهد بود.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *