جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تصاویر جدید هواوی آنر 8

آنر زیرمجموعه کمپانی هواوی است و در زمانی که هواوی به عرضه محصولات می‌پردازد، این کمپانی نیز در طول سال چندین تلفن هوشمند را روانه بازار می‌کند. دستگاه‌های آنر معمولاً در چین پر طرفدار نیستند اما تعدادی از آن‌ها موفق شدند حتی در خارج از بازار چین نیز به موفقیت خوبی دست پیدا کنند. آنر سال جاری تلفن‌های هوشمند Honor 5C، Honor V8 و Honor 5A را رونمایی کرده است و اگر شما به محصولات این کمپانی علاقه‌مندید آنر 8 نیز سال جاری معرفی خواهد شد.

تصاویر جدید هواوی آنر 8تصاویر جدید هواوی آنر 8

این کمپانی به تازگی تأیید کرده است که دستگاه جدیدی را 11 جولای (21 تیر ماه) رونمایی خواهد کرد. وب‌سایت صدور گواهینامه تنا نیز اطلاعات و طراحی این محصول را تأیید کرده است. هرچند که ما انتظار نشت تعداد بیشتری از تصاویر مربوط به این تصویر را داشتیم، ظهر امروز تصویر جدیدی از این محصول به دست ما رسیده است.

اگر به تصویر بالا نگاه کنید، هواوی آنر 8 را به خوبی خواهید دید. تلفن در این تصویر دقیقاً مطابق تصویری است که تنا هم آن را تأیید کرده است. آنر 8 از یک بدنه فلزی برخوردار است و یک اسکنر اثر انگشت نیز بر روی پنل پشتی این دستگاه قرار دارد. برند آنر بر روی دو پنل پشت و جلو قرار گرفته است و همان‌طور که قابل رویت است دو سنسور دوربین در قسمت پشتی قابل مشاهده هستند. این شرکت سال جاری آنر وی 8 را نیز رونمایی کرده بود که آن هم حاوی دو دوربین در قسمت پشتی بوده است. بنابراین آنر 8 می‌تواند دومین محصول دو دوربینِ برند آنر باشد که حاوی فوکوس خودکار لیزری و فلش LED نیز خواهد بود. کلید‌های فیزیکی پاور/قفل و تنظیم صدا در قسمت راست این محصول قرار گرفته‌اند و در قسمت چپ نیز اسلات مربوط به سیم کارت دیده می‌شود.

هواوی آنر 8 (Huawei Honor 8) به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی (1920 x 1080)، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقاء به وسیله کارت میکرو اس‌دی مجهز است. یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز در زیر قاب آنر 8 قرار گرفته است که می‌تواند همراه با تراشه Kirin 950 باشد. دو دوربین پشتی هر کدام از یک لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برند و بخش نرم افزاری این تلفن هوشمند نیز اندروید 6.0 مارشمالو همراه با رابط کاربری Emotion UI قرار دارد. یک باتری 2,900 میلی‌آمپری نیز وظیفه قدرت رسانی به بخش‌های مختلف تلفن هوشمند آنر 8 را بر عهده خواهد داشت. این محصول دارای ابعاد 145.5 در 71 در 7.45 میلی‌متر و وزن 153 گرم بوده و در دو رنگ مشکی و سفید قابل عرضه است.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *