جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تصاویری از موتو ایکس ۲۰۱۵

انتظار می رود موتورولا در روز سه شنبه هفته آینده مصادف با ششم مرداد ماه از تلفن های هوشمند جدید خود پرده بردارد، اما امروز و بر حسب اتفاق می توانیم به یکی از آنها که احتمالاً موتو ایکس جدید است نگاهی داشته باشیم.

تصاویری از  موتو ایکس ۲۰۱۵

در همین راستا صفحه ی Perú Android در فیس بوک، مجموعه عکس هایی از موبایل مورد بحث را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته که در آنها تلفن هوشمندی با نمایشگر احتمالاً ۵.۵ اینچی که دوربین جلوییش برای گرفتن سلفی های با نور کافی به یک فلش مجهز شده قابل رویت است.

تا پیش از این در رابطه با موتو ایکس ۲۰۱۵ شایعاتی وجود داشت که در آنها گفته می شد یک سنسور اثر انگشت در بخشی که اسپیکر پایینی محصول تعبیه گشته قرار گرفته، ولی Perú Android ذکر نموده با توجه به تصاویر نمی توان چنین موضوعی را تائید کرد.

در عکس های راه یافته به اینترنت به خوبی قادر هستیم تا بخش پشتی موبایل را مشاهده نموده و در قسمت جلویی نیز به وضوح مشخص است که حاشیه های اطراف نمایشگر تا چه حد باریک شده اند.

اگر به خاطر داشته باشید موتورولا در دعوتنامه های خود برای مراسم ششم مرداد عبارت “XGX” را به شکل یک امضا درج کرده بود، برخی منابع حدس می زنند وجود دو حرف X در این عبارت نشان از معرفی دو تلفن هوشمند تحت برند موتو ایکس دارد.

با توجه به شواهد به نظر می آید معرفی پرچمدار بعدی موتورولا قطعیست و در صورتیکه قرار باشد نسخه ای مشابه از آن رونمایی شود دور از ذهن نیست که شایعات پیشین حقیقت یافته و از نمونه ی دیگری با عنوان موتو ایکس اسپورت پرده برداری گردد.

 

تصاویری از  موتو ایکس ۲۰۱۵ 2

در مورد موتو ایکس اسپورت گمان می رود که صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد داشت و با مشخصات سخت افزاری قدری ضعیف تر نسبت به دیگر همتای خود از بدنه ای مستحکم تر و مقام تر بهره خواهد برد.

ناگفته نماند در مورد ابعاد نمایشگر پرچمدار آتی موتورولا هنوز قطعیتی وجود ندارد و عده ای از آگاهان سخن از ۵.۷ اینچی بودنش به میان آورده اند. لذا برای معلوم شدن جزئیات بیشتر و قطعیت یافتن شایعات، لازم است تا سه شنبه ۶ مرداد ماه منتظر بمانیم.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *