جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تسهیل دریافت پروانه تولید نرم‌افزار

مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد : شرایط دریافت پروانه بهره برداری برای واحدهای تولید کننده نرم افزار تسهیل شد.

تسهیل دریافت پروانه تولید نرم‌افزار
فرزاد اسماعیل زاده افزود: با آغاز بکار دولت یازدهم و عنایت ویژه به صنعت نرم افزار که از صنایع سبز و پیشرفته محسوب می شود، بازنگری بر روی دستورالعمل دریافت پروانه بهره برداری نرم افزار آغاز و ضمن تشکیل جلسات کارشناسی متعدد و بررسی های لازم دستورالعمل جاری تسهیل شد.


وی اضافه کرد: شرایط اعطای این پروانه براساس معیارهای جدید و با تکیه بر استانداردها و خدمات پس از فروش، مجددا تهیه و به امضای مقام عالی وزارت رسید.
اسماعیل زاده در ادامه تصریح کرد: از این پس شرکت های نرم افزاری می توانند با شرایط ساده تری از تسهیلات این پروانه نظیر معافیت مالیاتی چهار ساله، در اولویت بودن دریافت تسهیلات و تخفیف های موجود در مصرف انرژی استفاده کنند.
به گفته وی ؛ شرکت های نرم افزاری که تا کنون با شرایط قبلی موفق به دریافت پروانه بهره برداری نرم افزار نشده اند، مجددا به سامانه www.amarsanat.mimt.gov.ir/software مراجعه کنند و از متن دستورالعمل در این سامانه بهره مند شوند.

منبع:آی تی آنالیز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *