جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ترامپ و استفاده از آیفون

از اواسط ماه مارس یعنی حدود دو هفته قبل، ترامپ یکی از مدل‌های جدید آیفون را در اختیار گرفته و آیفون قدیمی خود را کنار گذاشته است.

ترامپ و استفاده از آیفون

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که علاقه زیادی به توئیتر دارد، پیش از آنکه در انتخابات ۲۰۱۶ پیروز شود محصولات اپل را تحریم کرده بود و گفته بود تا زمانی که این دستگاه‌ها در خاک آمریکا تولید نشوند از آنها استفاده نمی‌کند.


ترامپ نسبت به روسای جمهور قبلی آمریکا تفکرات متفاوتی را در سر می‌پروراند و به عنوان مثال تاکید ویژه کرده است که محصولات اپل به طور کامل در کشور آمریکا به تولید برسند.

پس از حمله تروریستی «سَن برناردینو» در سال گذشته و عدم دسترسی دولت آمریکا به اطلاعات ذخیره شده در آیفون شخصی که این حملات را انجام داده بود، تاکید ترامپ برای کنار گذاشتن محصولات اپل بیشتر شد.
ولی بررسی‌های کنونی نشان داد او همچنان با استفاده از گوشی هوشمند آیفون توئیت‌های خود را منتشر می‌کند.

 

روزنامه گاردین در آخرین گزارش خود اعلام کرد که ترامپ در روزهای نخست ریاست جمهوری برای انتشار توئیت‌های خود آیفون و یکی از گوشی‌های هوشمند ساخت شرکت سامسونگ را مورد استفاده قرار می‌داد و هم‌اکنون گوشی کره‌ای را به طور کامل کنار گذاشته است و برای انتشار توئیت فقط از آیفون استفاده می‌کند.

بررسی‌های گاردین همچنین مشخص کرد که از اواسط ماه مارس یعنی حدود دو هفته قبل، ترامپ یکی از مدل‌های جدید آیفون را در اختیار گرفته و آیفون قدیمی خود را کنار گذاشته است.

بر این اساس تمام توئیت‌هایی که طی چند هفته اخیر با حساب کاربری realDonalTrump# منتشر می‌شوند، از طریق آیفون جدید به انتشار می‌رسند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *