جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تجربه بازی LawBreakers رایگان

با تصمیم استیم، کاربران این فروشگاه مجازی می‌توانند آخر این هفته بازی LawBreakers را به رایگان تجربه کنند.

 

تجربه بازی LawBreakers رایگان

سال ۲۰۱۵ مصادف بود با معرفی بازی LawBreakers که کارگردانی آن را کلیف بلزینسکی، از اعضای سابق استودیو اپیک گیمز که به‌واسطه حضور در تیم تولید سری بازی‌های Unreal و Gears of War در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی شناخته شده است، بر‌ عهده داشته است. نهایتا این محصول مشترک استودیو باس کی پروداکشنز و کمپانی نکسون، در تاریخ ۸ اوت (۱۷ مرداد) روی پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در آخر این هفته کاربران استیم قادر به تجربه رایگان بازی LawBreakers هستند.

طبق اعلام فروشگاه Steam، بازی LawBreakers از ساعت ۲۱:۳۰ امروز تا ساعت ۰۰:۳۰ روز یک‌شنبه هفته آینده، به صورت رایگان قابل تجربه خواهد بود. علاوه بر این، علاقه‌مندان به بازی LawBreakers می‌توانند تا ساعت ۱۰ صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام روز ۱۴ نوامبر (ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۳ آبان) این بازی را با ۵۰ درصد تخفیف و با قیمت ۱۵ دلار روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی خریداری کنند. افرادی که در این تاریخ اقدام به خرید بازی ذکر شده کنند، فرصت دریافت یک نسخه رایگان از آن را خواهد داشت. استودیو Boss Key Productions به ۱۰۰ خریدار اول بازی LawBreakers روی هر یک از پلتفرم‌ها که تایید خرید خود را ارسال کنند، یک کد رایگان این بازی را اهدا می‌کند. همچنین ۲۰ خریدار اول بازی LawBreakers نسخه کالکتور این بازی را دریافت خواهند کرد.

مدتی پیش بود که آپدیت All-Star بازی Lawbreakers معرفی شد و در دسترس بازیکنان قرار گرفت. به‌واسطه این بروز‌رسانی دو نقشه جدید و حالت رنک Boss Leagues به این بازی اضافه شده‌ است. با وجود اینکه بازی مذکور تنها روی کنسول نسل هشتم کمپانی سونی و پی‌سی در دسترس است، اما کلیف بلزینسکی اعلام کرده است که احتمال عرضه نسخه ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ این بازی وجود دارد. همچنین وی در مصاحبه‌هایی از هدفش که زنده نگه داشتن بازی LawBreakers به هر قیمت است و نگاه کردن به این بازی به‌عنوان یک ماراتن صحبت کرده است.

منبع : زومجی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *