جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی تبلت 10 اینچی ال جی جی پد 3

مدیرعامل جدید شرکت ال جی موبایل، نخستین محصول موبایلی این شرکت را تنها چند هفته پس از دریافت این سمت از سوی مدیران بلند پایه شرکت مادر ال جی، معرفی کرد. این محصول که در واقع تبلت ال جی جی پد 3 (LG G Pad III 10.1) خواهد بود، امتحان جدی برای سیاست های جدید فروش وی به حساب می‌آید تا میزان فروش محصولات موبایلی ال جی را نسبت به گذشته به طور دقیق‌تری بسنجیم.

lg

اوان بلس در یک توییت جدید، تصاویری را از یک تبلت منتشر کرد که به اعتقاد او مربوط به تبلت ال جی جی پد 3 (LG G Pad III 10.1) شرکت ال جی هستند. لازم به ذکر است که این شرکت ماه مه گذشته از نسخه 8 اینچی این تبلت مقرون به صرفه رونمایی کرده بود و در حال حاضر نیز با قیمت 184 دلار به فروش می‌رسد.

حال چندی پس از پست توییتری بلس، از کره خبر می‌رسد که این شرکت رسما از نسخه 10.1 اینچی تبلت جذاب و پرطرفدار امسال خود از خانواده جی پد رونمایی کرده است. تبلت جدید ال جی همانطور که از نامش پیداست به یک نمایشگر 10.11 اینچی تجهیز شده است که ارائه کننده وضوحی برابر با 1200×19200 پیکسل خواهد بود. به جز نمایشگر، هیچ مشخصات سخت افزاری دیگری از این تبلت به بیرون درز پیدا نکرده است تا ما تنها نسبت به نسخه 8 اینچی آن، حدس‌هایی را بزنیم؛ هرچند که به جز تغییراتی در باتری و ظرفیت رم، بعید به نظر می‌رسد شاهد اعمال تغییرات بیشتری توسط شرک ال جی باشیم.

مشخصات سخت افزار تبلت ال جی جی پد 3 (LG G Pad III 10.1)

بر اساس اطلاعات جزئی به دست آمده، تبلت LG G Pad III 10.1 در زیر قاب خود از یک چیپست میان رده اسنپدراگون 617 شرکت کوالکام، همراه با پردازنده 8 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 میزبانی می‌کند. ظرفیت رم تبلت ال جی جی پد 3 احتمالا 3 یا 4 گیگابایت خواهد بود و همراه با حافظه داخلی پایه 16 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی جای خوش کرده و هیچ سنسور دوربینی در جلوی این تبلت قرار نخواهد داشت تا شما از گرفتن تصاویر سلفی توسط تبلتتان محروم باشید. علاوه بر این می‌توان به سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و همچنین یک باتری عظیم و فوق‌العاده قدرتمند 7400 میلی‌آمپری اشاره کرد که تبلت شما را ساعت‌ها و روزها بدون نیاز به شارژ روشن نگه خواهد داشت.

 

منبع : phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *