جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تبدیل گوشی هوشمند به کامپیوتر

خیلی از افراد امروزه کارهایشان را بجای لپ‌تاپ و کامپیوتر با موبایل و تبلت انجام می‌دهند. اما با وجود همه این پیشرفت‌ها در زمینه موبایل باز هم گوشی‌های هوشمند قادر به انجام تمام کارهای ما نیستند و یا کار با آنها گاهی دشوارتر از کامپیوتر است. برای همین می‌خواهیم دستگاهی معرفی کنیم که می‌تواند گوشی اندرویدی شما را تقریبا به یک کامپیوتر تبدیل کند.

تبدیل گوشی به کامپیوتر

اندروید داک دستگاه ساده‌ای است که پس از متصل شدن به موبایل می‌توانید به گوشی خود موس و کیبرد هم وصل کنید. همچنین می‌توانید تصویر موبایل خود را روی یک مانیتور بزرگ مشاهده کنید. تمام این کارها به هیچ اپلیکیشن خاصی هم نیاز ندارد و به سادگی می‌توانید در یک صفحه بزرگ با موس و کیبرد بازی کنید یا در صفحات وب گشت‌وگذار کنید.

تبدیل گوشی به کامپیوتر2

این داک با خروجی HDMI کیفیت بسیار خوبی دارد و حتی می‌توانید آن را به یک پروژکتور متصل کنید. اگر هم بخواید فایلی را از یک حافظه فلش به گوشی خود یا برعکس انتقال دهید به سادگی می‌توانید فلش را به این داک متصل کنید و با Drag and Drop به سادگی فایل‌هایتان را جابجا کنید. نکته جالب این است که این داک علاوه بر تمام این کارها، زمانی که به گوشی شما متصل است آن را شارژ هم می‌کند. البته هنوز تاریخ دقیق عرضه و همچنین قیمت این گجت مشخص نیست.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *