جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تبدیل لایتنینگ اپل زیر تیغ

کالبدشکافی مبدل 3.5 میلی‌متری به لایتنینگ و همچنین Earpod یا همان هندزفری‌های همراه آی‌فون‌های جدید نشان می‌دهد هر دو دستگاه از تراشه‌های مبدل دیجیتال به آنالوگ در اندازه‌های کوچک استفاده می‌کنند.

تبدیل لایتنینگ اپل زیر تیغ

پیش از این هم شاهد شکایت کاربران از این تبدیل بوده‌ایم و حالا هم مشخص شده که روی مبدل دیجیتال به آنالوگ در اییرپاد عبارت 338S00140 / A0QK1623 / TW به چشم می‌خورد. این در حالی است که روی مبدل دیجیتال به آنالوگ آداپتور داخل جعبه آی‌فون، عبارت 338S00140 / A0MU1621 / TW نوشته شده است. به نقل از وب‌سایت ویتنامی Tinhte، احتمالا TW کوتاه‌شده‌ای برای تایوان است.

این تراشه‌ها احتمالا توسط شریک اپل یعنی Cirrus Logic طراحی شده‌اند اما تولید آن‌ها توسط کارخانه دیگری که احتمالا TSMC تایوانی باشد به سرانجام رسیده است. این شرکت، پردازنده‌های سری A شرکت اپل را هم تولید می‌کند. Cirrus در سال 2015 میلادی به TSMC ملحق شد.

 

آی‌فون 7 اولین محصول با تولید عمده است که استفاده از درگاه ورودی 3.5 میلی‌متری برای هدفون را حذف کرده و به‌کارگیری درگاه لایتنینگ و تکنولوژی بلوتوثی را جایگزین آن کرده است. از آنجایی که همچنان اکثر کاربران از تجهیزات جانبی نظیر هدفون‌هایی با استاندارد 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کنند، اپل علاوه بر قراردادن هندزفری‌های سازگار با درگاه لایتنینگ، مبدل مخصوص 3.5 میلی‌متری به لایتنینگ را هم در جعبه آی‌فون‌های جدید گذاشته است.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *