جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تایید بازگشت نوکیا

شرکت فنلاندی نوکیا طی مراسمی که به تازگی برگزار کرده بود، به صورت رسمی اعلام کرد که در سال 2017 به صنعت موبایل باز می‌گردد و گوشی‌های هوشمند اختصاصی برند خود را روانه بازار می‌کند.

تایید بازگشت نوکیا
علاقمندان به شرکت نوکیا باید بدانند که انتظارها به پایان رسیده و این شرکت فنلاندی به‌زودی گوشی‌های هوشمند برند خود را به صورت رسمی روانه بازار می‌کند. نوکیا طی مراسمی که با عنوان Capital Markets Day برگزار کرده بود به صورت رسمی عنوان داشت که از سال 2017 شروع به عرضه گوشی‌های هوشمند برند خود می‌کند و به نوعی رسما به صنعت موبایل باز می‌گردد.

البته باید اشاره داشته باشیم که نوکیا برای تولید گوشی‌های برند خود از کارخانه اختصاصی و تحت تملک رسمی خود استفاده نمی‌کند و بنا به دلایل خاصی از شرکت‌های دیگری نظیر کمپانی فنلاندی HMD Global و شرکت تایوان فاکسکان کمک می‌گیرد. البته باید اشاره داشته باشیم که شرکت HMD Global توسط متخصصان سابق نوکیا اداره می‌شود و به نوعی تیم نوکیا نظارت مستقیمی بر روی آن دارند.

تایید بازگشت نوکیا2

طبق گزارش نوکیا، شرکت HMD Global وظیفه ولید، بازاریابی و فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا را بر عهده خواهد داشت. پیش‌بینی می‌کنیم اولین گوشی که نوکیا از آن رونمایی کند گوشی با کد اختصاصی D1C باشد که طبق گزارش‌ها از رم 3 گیگابایتی، تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام، صفحه نمایش فول اچ‌دی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 7.0 نوقا بهره‌مند می‌شود. نوکیا همچنین در مراسم MWC 2017 یا همان “کنگره جهانی موبایل 2017” حضور پیدا می‌کند و به احتمال زیاد در جریان این مراسم اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با گوشی یا گوشی‌های هوشمند خود ارائه خواهد کرد.
منبع:
فون‌آرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *