جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تالیا با 91 درصد مشترک غیرفعال

گزارش‌های جدید از وضعیت ارتباطات داخلی کشور نشان می‌دهد که یک اپراتور تلفن همراه توانسته ظرف سه ماه تابستان پنج سیم‌کارت را فعال کند اما همچنان ۹۱.۵ درصد مشترکانش غیرفعال هستند.

تالیا با 91 درصد مشترک غیرفعال
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طبق روال معمول گزارش عملکردی از وضعیت ارتباطات داخلی کشور تا پایان شهریور ماه سال جاری ارائه داده و در آن به بررسی جایگاه تمامی اپراتورهای فیکس و سیار پرداخته است.

طی روزهای گذشته در قالب گزارش‌های مستقلی به وضعیت اغلب اپراتورهای ارتباطی کشور که فعالیتی در سطح گسترده دارند، پرداخته شد اما قصد این گزارش بررسی وضعیت سایر ارائه دهندگان سرویس تلفن همراه است.

ارائه کنندگان این سرویس‌های همراه درصد بسیار کمی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

اپراتور تالیا توانسته از خرداد تا شهریور ماه سال جاری پنج سیم‌کارت فروخته شده خود را روشن کند.

این اپراتور در این بازه زمانی بدون تغییر در مجموع مشترکان، تعداد ۵۹۲,۴۶۸ سیم‌کارت فروخته داشته که از این تعداد ۴۹,۹۴۰ فعال شده است. در واقع ۹۱.۵ درصد از مشترکان تالیا با پوشش سراسری، سیم‌کارت‌شان غیرفعال است.

اپراتور مشارکتی سیار اصفهان هم بدون تغییر در تعداد مشترکان فعال و غیرفعال روی همان رکورد ۳۳,۶۰۰ سیم‌کارت فروخته شده و ۱۰,۰۰۰ مشترک فعال ایستاده است.

سازمان منطقه آزاد کیش دیگر اپراتوری است که با در اختیار داشتن مجموعا ۱۶,۹۳۹ مشترک توانسته ۶۹ درصد مشترکانش در هرمزگان را فعال کند.

بنابراین این سه اپراتور روی هم رفته تاکنون ۶۴۳,۰۰۷ سیم‌کارت فروخته‌اند که از این تعداد ۷۱,۶۳۰ مشترک فعال شده‌اند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *