جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


به‌روزرسانی اندروید 8.0 برای گوشی‌های هوآوی

اطلاعات تازه منتشر شده، نشان می‎دهد که اندروید 8.0 به همراه رابط‌کاربری EMUI 6.0 برای گوشی‌های هوشمند هوآوی عرضه خواهد شد.

 

براساس اطلاعات به‎دست آمده، شرکت هوآوی در حال آماده‎سازی به‎روزرسانی اندروید O (که با نام اندروید 8.0 نیز شناخته می‌شود) است و به‌‏روزرسانی مذکور با پوسته EMUI 6.0 برای گوشی‎های این شرکت منتشر خواهد شد. هوآوی درنظر دارد تا هرچه سریع‎تر، به‎روزرسانی جدید اندروید را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر نماید.

با آغاز عرضه به‎روزرسانی اندروید 8.0 که با پوسته EMUI 6.0 شخصی‌سازی شده است، گوشی‌های هوشمند هوآوی تجربه بهبود یافته‎ای را در مقایسه با نسخه قبل یعنی EMUI 5 به کاربران ارائه می‌‏دهند. این اطلاعات توسط رئیس بخش موبایل شرکت هوآوی نیز تایید شده است. البته پیش از انتشار EMUI 6 که برمبنای اندروید 8.0 توسعه یافته، باید نسخه جدید رابط‌‌کاربری Emotion UI معرفی شود.

یو چنگ‌دانگ، مدیرعامل هوآوی در طی یک سخنرانی در کنفرانسی در شهر پکن، اعلام کرده است که این شرکت در حال بهبود نسخه شخصی‎سازی شده اندروید 8.0 بوده و این به‌روزرسانی، به‎زودی‎ منتشر خواهد شد. وی هم‎چنین اعلام کرده است که EMUI 6 تجربه بهینه‌تری را برای کاربران گوشی‎های هوشمند هوآوی به ارمغان می‌آورد. علاوه‎براین، مدیرعامل این شرکت اظهار داشته است که گوشی‌های هوشمند هوآوی با چهار گیگابایت رم، تجربه بهینه‎تری را در مقایسه با محصولات سایر سازندگان با شش گیگابایت رم به کاربران ارائه می‎دهند.

با توجه به اینکه نسخه نهایی به‏‌روزرسانی اندروید 8.0 هنوز آماده نشده است، پیش‌بینی پیرامون زمان انتشار این نسخه از سیستم‎عامل اندروید برای گوشی‎های هوشمند هوآوی دشوار به‎نظر می‌رسد. با این‎حال، گوگل اعلام کرده است که به‎روزرسانی اندروید O (سرواژه کلمه Oatmeal Cookie) در اواخر سه ماهه سوم سال 2017 برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی آماده می‌شود. البته این به‎روزرسانی در ابتدا برای گوشی‎های پیکسل و سپس، نکسوس منتشر خواهد شد. به همین جهت، به چند ماه زمان نیاز است تا اندروید O برای گوشی‌های هوشمند سایر سازندگان آماده شود.

در همین رابطه، مدتی پیش وب‌سایت AndroidPolice اعلام کرده بود که گوگل، ماه آگوست را به عنوان زمان انتشار به‎روزرسانی اندروید 8.0 برای گوشی‎های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال درنظر گرفته است. این به‎روزرسانی، پس از چند هفته برای محصولات دیگر این شرکت از سری «نکسوس» منتشر خواهد شد.

به همراه هوآوی، شرکت نوکیا مدتی پیش اعلام کرد که نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 به اندروید O به‎روزرسانی می‎شود. با توجه به اعلام رسمی، ممکن است گوشی‌های هوآوی و نوکیا از جمله اولین دستگاه‌هایی باشند که جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *