جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهره‌مندی آسان‌تر از SAP Hana

ترکیب پایگاه داده SAP Hana با ابزارهای پردازش ابری می‌تواند بازوی توانمندی را در اختیار سازمان‌ها قرار دهد و برای تحلیل داده‌ها، ابزارهای جدیدی ارائه دهد تا تمام نیاز کسب و کاربر برطرف شود.

بهره‌مندی آسان‌تر از SAP Hana
شرکت NEC ابزاری ارائه کرده است که تحلیل داده‌ها در سیستم Hana مبتنی بر فضای پردازش ابری را آسان‌تر می‌کند و قابلیت‌های بیشتری را در این زمینه عرضه می‌کند.

این ابزار که بر خدمات پردازش ابری شرکت آمازون موسوم به AWS نیز تمرکز دارد، قابلیت‌های نرم‌افزار هوشمند NEC ExpressCluster را شامل می‌شود.

ابزار جدید می‌تواند به صورت خودکار خطاهای سیستمی در SAP Hana که مبتنی بر سرویس پردازش ابری AWS اجرا شده است را شناسایی کند و هر زمان که مشکلی پیدا می‌شود، فعالیت‌ها را به سرور دیگر انتقال دهد.

به گفته شرکت NEC، در نتیجه، خطاهای سیستمی در یک سازمان در حداقل زمان برطرف می‌شود تا کارایی و عملکرد سازمان افزایش حداکثری یابد.

این ابزار که برای NEC و SAP Hana عرضه شده است، تحلیل هرچه‌سریع‌تر کلان داده‌ها(Big Data) را باعث می‌شود و به کسب و کارها امکان می‌دهد تا خطا و مشکل در سیستم‌های هسته‌ای خود را به حداقل برسانند.

به گفته “کریک بورن”(Krik Borne) از محققان علوم داده در دانشگاه جرج‌میسون آمریکا، سیستم SAP Hana ابزارهای تحلیل داده در حافظه‌های سازمانی را ارائه می‌دهد، امکان بهره‌برداری از داده‌های خوشه‌ای به صورت موازی با سرعت بالاتر را فراهم می‌کند، ارسال لحظه به‌لحظه داده‌ها را فراهم می‌آورد و خدمات گسترده‌ای را مبتنی بر فضای پردازش ابری ارائه می‌دهد. اما ابزار جدید NEC استفاده از تمام این امکانات را آسان می‌کند.

منبع : رایورز

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *