جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهترین گجت ها برای استفاده در نور آفتاب

در فصل تابستان هستیم ، فصلی که روزهایش طولانی است و خورشید بیشترین نور و گرما را نسب به فصل های دیگر به نیمکره شمالی سیاره زمین می تاباند.استفاده از نمایشگر گجت های هوشمند زیر نور آفتاب دید کاربر را کم می کند .علاوه بر این گرم شدن هوا در اکثر گجت‌ها یک صفحه‌ی مات و مشکی را از خود باقی می‌گذارد.در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین گجت‌های هوشمند برای استفاده زیر نور آفتاب آشنا کنیم.

اول از همه گوشی‌های هوشمند که این روز‌ها دست هر کسی پیدا می‌شود مهم‌ترین بخش مقاله است. با توجه به تست‌های گرفته شده آیفون ۶ توانسته رتبه‌ی بسیار خوبی را به دست آورد و در گوشی‌های هوشمند رتبه‌ی اول را از آن خود کند. نمایشگر ۴.۷ اینچی اپل در این موارد بسیار عالی عمل می‌کند.اما اگر شما به دنیای اندروید علاقه‌ی بیشتری داردید گلکسی اس ۶ و پرچمدار جدید ال جی را به شما معرفی می‌کنیم.برای بهتر دیده شدن نمایشگر پیشنهاد ما به شما این است که نور نمایشگر را در بالاترین حالت خود قرار دهید و گزینه‌ی Auto-Brightness را در گوشی‌های هوشمند فعال کنید.

iphone 6

 

حال به سراغ تبلت‌ها می‌رویم. در این بخش نیز اپل حرف اول را می‌زند. با توجه به استفاده از تکنولوژی ضد رفلکس در آیپد ایر ۲، این تبلت هیچ مشکلی را هنگام کار کردن زیر نور مستقیم خورشید نخواهد داشت. اگر باز هم به دنبال مورد مشابهی در دنیای اندروید می‌گردید به شما تبلت فوق العاده‌ی سونی یعنی اکسپریا Z3 کامپکت را پیشنهاد می‌کنیم. این تبلت ضد آب نیز بوده و حتی در استفاده از آن در ساحل دریا نیز مشکلی نخواهید داشت!

 

ipad air 2

 

گرفتن عکس در نور آفتاب با دوربین‌های دیجیتال نیز مسئله‌ای بسیار مشکل ساز است. برای رفع این مشکل دوربین دیجیتالی شما باید دارای ال سی دی باشد که قابلیت چرخش را داشته باشد. این نوع دوربین‌ها در بازار کم پیدا می‌شود ولی دو دوربین Cyber-shot DSC-RX100 iii کمپانی سونی و Lumix DMC-FC1000 کمپانی پاناسونیک به راحتی می‌توانند جوابگوی شما باشند.

doorbine sony

 

منبع : برسام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *