جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهترین آنتی ویروس های 2015

نشست سالانه مقایسه و تست آنتی ویروس (AV-Comparatives) عناصری نظیر محافظت در جهان واقعی، تشخیص فایل و حذف بدافزار ها را به عنوان مهم ترین ویژگی های یک آنتی ویروس خوب شناسایی کرد.
بهترین آنتی ویروس های 2015

آزمایشگاه تست آنتی ویروس AV-Comparatives تمام طول سال را کار می کند و آنتی ویروس ها را مورد آزمایش قرار می دهد تا مصرف کنندگان بدانند که از خدمات آنتی ویروس چه انتظاراتی داشته باشند. این سازمان استرالیایی گزارش سال 2015 خود را منتشر کرد و در طی این گزارش 21 عنصر امنیتی برای ویندوز را درجه بندی نمود که در این میان Kaspersky Lab جایزه برترین محصول امنیتی سال را از آنِ خود کرد.

Kaspersky به دلیل داشتن بهترین عملکرد در میان خدمات امنیتی مختلفی همچون محافظت واقعی، تشخیص فایل و حذف بدافزار، این جایزه را دریافت نمود. اگرچه Kasperksy رتبه برتر را به دست آورد، اما در اصل به کمپانی Bitdefender وابسته است، کمپانی AV-Comparatives’ جایزه دومین آنتی ویروس برتر جهان را به کمپانی سازنده آنتی ویروسی داد که در سال 2014 برترین شناخته شده بود.
در سال 2013 AV-Comparatives جایزه بهترین آنتی ویروس را به Kaspersky Lab داد، به همین دلیل در سال2014 Bitdefender رتبه اول را کسب کرد.

در رقابت آنتی ویروس ها در سال 2015 تقریباً تمام کمپانی های تولید کننده آنتی ویروس در دنیای ویندوز شرکت کردند، ازجمله آواست، AVG، آویرا، Baidu، بایت دیفندر، بولگارد، امی سافت، ای اسکن، فورتی نت، اف-سکیور، Kasperksy Lab، لاوا سافت، مکافی، مایکروسافت، پاندا، کویک هیل، سوفوز، تنسنت، Threat Track Vipre و ترند میکرو.

بهترین آنتی ویروس های 20152

AV-Comparatives یا مجموعه تست های رقابت آنتی ویروس ها علاوه بر انتخاب بهترین محصول سال از میان آنتی ویروس ها، جوایزی نیز برای عملکرد آنتی ویروس ها در موقعیت های خاص در نظر گرفت:

· محافظت در جهان واقعی: این جایزه به Bitdefender و Kaspersky Lab داده شد

· تشخیص فایل: این جایزه به Kaspersky Lab و Bitdefender اعطا شد

· پایین ترین سطح خطا: این جایزه به Microsoft داده شد

· (سرعت) عملکرد: Avast

· محافظت کنترل کننده شرایط: Bitdefender

· حذف بدافزار: Kaspersky Lab

شاید برای شما اهمیتی نداشته باشد که جایزه بهترین برنامه امنیتی چیست، اما خلاصه وضعیت سالانه گروه تست AV-Comparatives همچنان منبع خوبی برای انتخاب بهترین آنتی ویروس است. اول اینکه به شما می گوید اگر به دنبال یک آنتی ویروس ایمن و قدرتمند هستید، Kaspersky و Bitdefender احتمالاً گزینه های خوبی هستند. همچنین اگر می خواهید آنتی ویروستان در رقابت با سایر خدمات امنیتی موفق شود نیز این گزینه ها مناسبند. به عنوان مثال، هر کسی که آنتی ویروس مایکروسافت را انتخاب می کند، متوجه استاندارد بالای آن خواهد شد. بنابراین عملکد خوبی دارد اما در رقابت با آنتی ویروس های برتر، می توانست بهتر نیز عمل کند.

منبع: PCworld

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *