جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی

امروزه با گسترش اسمارت فونها و تبلتهای اندرویدی ، تعداد زیادی از کابران سیستم عاملهای دیگر نیز به اندروید روی آورده اند و همین امر ، اشتیاق هکران و خرابکاران امنیتی را برای هجوم به سمت اندروید بیشتر کرده است .

تاکنون تعداد زیادی ویروس ها و بدافزارهای امنیتی با هدف دزدی اطلاعات و سواستفاده های مختلف از کاربران اندرویدی منتشر شده است و هرلحظه نیز به تعداد آنها افزوده میشود .

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی

پس به نظر میرسد که تامین امنیت دیوایسها ، امر بسیار مهمی میباشد . نرم افزارهای زیادی برای حفظ امنیت سیستم عامل اندروید عرضه شده اند و تعداد آنها شاید از مرز هزار برنامه بیشتر عبور کند . برای راحت تر کردن انتخاب شما عزیزان قصد داریم در این مطلب ، لیستی از برترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیت اندروید را معرفی کنیم .

۱۰ – Norton Security Antivirus
[ رایگان – ۲۹٫۹۹ دلار برای هرسال استفاده از سرویس ویژه ]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی2

کمپانی Norton نام شناخته شده ای در زمینه ی امنیت و آنتی ویروس است که نرم افزار اندروید آن نیز جزو بهترین هاست . این نرم افزار در دو نسخه ی لایت و ویژه قابل دریافت است . نسخه ی لایت آن از قابلیتهایی مانند اسکن کارت حافظه ، برنامه ها و بازی ها و قفل گوشی از طریق ارسال اس ام اس برخوردار است . نسخه ی ویژه ی آن نیز دارای تمام قابلیتهای مورد نیاز و کاربردی از جمله امکان پیدا کردن دیوایسهای به سرقت رفته است .

9 – Hornet AntiVirus Free
[ رایگان ]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی3

این نرم افزار یکی از بهترین آنتی ویروس های این سیستم عامل میباشد و قابلیتهای اسکن و شناسایی بدافزارها را با قدرت بالایی انجام میدهد . همچنین این نرم افزار قابلیت شناسایی و غیرفعال کردن برنامه هایی با تبلیغات سنگین و غیر مجاز را نیز داراست . قیمت آن نیز رایگان است و میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد .

8 – BitDefender AntiVirus Free
[ رایگان ]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی4

مهمترین ویژگی این نرم افزار ، ساده بودن و آسانی استفاده از آن است . درواقع این نرم افزار تنها یک قابلیت را به شما عرضه میکند و آنهم یک اسکن کامل و بسیار عمیق بر روی دیوایس شماست که میتواند بسیاری از آیتمهای بدافزار را تشخیص دهد . همچنین این برنامه امکان محافظت اتوماتیک را نیز دارا میباشد .

۷ – Zoner AntiVirus Free
[ رایگان – ۴٫۹۹ دلار برای امکانات کامل]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی5

این برنامه از لحاظ امکانات ، یکی از بهترین انتخاب های موجود است . علاوه بر اسکن کردن و محافظتهای اولیه ، امکانات ویژه ای نظیر بلاک کردن تماس ها با تنظیمات مختلف و تسک منیجیر داخلی نیز میتواند معیارهای مناسبی برای انتخاب این نرم افزار باشد . رابط کاربری آن نیز به زیبایی طراحی شده تا کاربر دچار سردرگمی نشود .

6 – Mobile Security and AntiVirus by Avast
[ رایگان – ۱٫۹۹ دلار برای امکانات کامل در یک ماه – ۱۴٫۹۹ دلار برای امکانات کامل در یک سال]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی6

قرار گرفتن نام Avast به تنهایی برای برتری این نرم افزار کافی است ، اما قضیه به همینجا ختم نمیشود . کمپانی Avast که بیشتر به خاطر عرضه ی آنتی ویروس های قدرتمند برای PC شناخته شده است ، قابلیتهای بسیار گسترده ای را بر روی نرم افزار اندروید آن قرار داده است که از آن جمله میتوان به امکانات ضد سرقت ، فیلترگذاری بر روی اس ام اس و تماسها ، مانیتور شبکه ، و پشتیبان گیری به روشهای مختلف اشاره کرد .

5 – AntiVirus Security Free by AVG
[ رایگان ]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی7

AVG نیز یکی از قابل اعتمادترین برندهای حوزه ی امنیت است که در این حوزه نیز خوش درخشیده است . شما میتوانید مهمترین قابلیت های آنتی ویروس کامپیوتر را بر روی دیوایس اندروید خود داشته باشید . رابط کاربری آن هم به همان سبک PC و مناسب برای استفاده ی آسان عرضه شده است .

4 – Armor for Android
[ 29.95 دلار – ۷۵ دلار برای استفاده و پشتیبانی مادام العمر ]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی8

این نرم افزار نه تنها یکی از برترین هاست ، بلکه گرانترین نرم افزار آنتی ویروس برای دستگاه های اندرویدی میباشد . با اینکه این برنامه قیمت بالایی دارد ، اما شما بعد از خرید اکانت ویژه ، میتوانید از خدمات و پشتیبانی های فوق العاده قدرتمند آن به صورت مادام العمر استفاده کنید . مطمئنا بعد از استفاده و مشاهده ی تغییرات و بهبود شگفت انگیز سرعت و کارایی دیوایستان ، از پولی که خرج کرده اید پشیمان نخواهید شد !

3 – Mobile Security and Antivirus by ESET
[ رایگان – ۱۵٫۹۷ دلار برای امکانات کامل در یکسال ]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی9

ESET نیز از شناخته شده ترین فعالان بخش امنیت و حفظ اطلاعات است که محصولات آن بر روی PC ، جزو محبوب ترین آنتی ویروس ها هستند . نرم افزار اندروید آن هم تقریبا همان امکانات و گزینه ها را به طور بهینه برای دیوایسهای اندرویدی عرضه میکند و امنیت بالایی را برای شما فراهم میکند . همچنین قابلیت ویژه ی آن باعث میشود که شما بتوانید در صورت به سرقت رفتن اسمارت فون و یا تبلتتان ، حتی اگر سیمکارت هم داخل دستگاه هم تعویض شود ، اطلاعات آنرا بیابید و کنترلش کنید .

 

2 – Antivirus and Mobile Security
[ رایگان ]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی10

این نرم افزار قدرتمندترین نرم افزار رایگان این لیست است . این آنتی ویروس که توسط TrustGo عرضه شده است ، به طور کامل رایگان است و شما میتوانید از تمام خدمات و امکانات آن بدون هیچ پرداختی استفاده کنید .

 

علاوه بر امکانات رایج و عمومی ، این نرم افزار در زمینه ی تهیه ی خودکار و دستی پشتیبان و جلوگیری از سرقت دیوایس نیز قابلیتهای گسترده ای دارد که از آن جمله میتوان به امکانی اشاره کرد که اگر فردی سه بار رمز را به طور اشتباه وارد کند ، از چهره ی او عکس گرفته میشود و براساس تنظیماتی که قبلا انجام داده اید ، در اختیار شما قرار میگیرد .

1 – Dr. Web Antivirus
[ رایگان – ۷۵ دلار برای امکانات کامل ]

بهترین آنتی ویروسهای اندرویدی11

و بالاخره میرسیم به پرطرفدارترین و پرامتیاز ترین آنتی ویروس سیستم عامل اندروید . این نرم افزار تقریبا بیشترین امنیت ممکن را برای دیوایسهای اندرویدی شما فراهم میکند و میتواند خیال شما را از تعداد زیادی از بدافزارهای مختلف راحت کند .

این برنامه قابلیت استفاده در دو حالت رایگان و ویژه را دارد که در حالت ویژه ، قابلیتهای بیشتری در زمینه ی ضد سرقت و و ضدجاسوسی به شما عرضه میکند . از جمله مهمترین قابلیتهای این برنامه میتوان به رابط کاربری منحصر بفرد و با طراحی زیبا ، ابزارهای کارآمد برای مدیریت مصرف باتری و اسکنهای با تنظیمات مختلف اشاره کرد .

این نرم افزارها شناخته شده ترین و محبوبترین نرم افزارهای اندروید در بخش آنتی ویروس و امنیت هستند که در فروشگاه آنلاین گوگل نیز بیشترین امتیازات را دریافت کرده اند . اما ممکن است که شما نیز نرم افزارهای دیگری را در این زمینه بشناسید که با آنها کار کرده اید و از کاربردشان راضی هستید . اگر اینطور است در بخش نظرات مطرح کنید تا دیگر کاربران نیز از تجربیات شما استفاده کنند .

 

منبع : زوم تک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *