جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برگزاری کنفرانس خبری آواتک

تا به امروز  به دفعات در رابطه با شتابدهنده ها و اینکه در آنها چه رخ می دهد شنیده ایم. این نوع از شرکت ها به صورت معمول اقدام به ارزیابی و شناسایی استارتاپ های دارای پتانسیل موفقیت کرده و سپس از جهات مختلف زمینه را برای رشد و پیشرفت شان و در نهایت بدل شدن به برندی ارزشمند و کارآمد فراهم می آورند.

برگزاری کنفرانس خبری آواتک

آواتک نیز یکی از شتابدهنده های فعال ایرانی به حساب می آید که تا به حال استارتاپ های گوناگونی را مورد حمایت قرار داده و تلاش نموده آنها را به اوج برساند. شرکت مذکور امروز کنفرانس خبری را برگزار نموده و ضمن اعلام آمار و ارقامی در رابطه با عملکرد خودش تا به زمان حاضر از پذیرش چرخه سوم استارتاپها تا ۲۹ شهریور سال جاری خبر داده است.

مدیرعامل «آواتک» با اعلام فراخوان پذیرش استارتاپها در چرخه سوم این شتابدهنده از مهلت پذیرش آنها تا ۲۹ شهریور سال جاری از طریق وب سایت avatech.ir خبر داد.

محسن ملایری در جمع خبرنگاران گفت: در چرخه سوم، ۲۰ استارتاپ برای ورود به دوره شش ماهه پیش‌شتابدهی پذیرفته می‌شوند که ضمن دریافت سرمایه اولیه از فضای کار رایگان و دسترسی به شبکه بزرگ مربیان نیز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل این شتابدهنده کسب و کارهای نوپا، ارایه آموزش‌های کاربردی برای توسعه کسب وکار، بهره‌مندی از شبکه مربیان کارآزموده و اتصال استارتاپها به شبکه سرمایه‌گذاران را از مهمترین ارزش‌های این شتابدهنده استارتاپی عنوان کرد.

به گفته ملایری ۱۰ تیم منتخبی که از مهرماه سال ۱۳۹۳ و همزمان با تاسیس این شتابدهنده در آن پذیرفته شدند از سوی ۹ سرمایه‌گذار مبلغی حدود ۴.۵۸ میلیارد تومان سرمایه جذب کرده‌اند.

ملایری گفت برای استارتاپ‌های دوره نخست ۳۲ کارگاه و ۱۲ رویداد عمومی با موضوعات متفاوتی چون چالش‌های حقوقی، مارکتینگ، طراحی محصول، تبلیغات، مدیریت تیم و … برگزار شده و همچنین از مشورت‌های ۵۶ مربی در ۲۱۸ جلسه با موضوعات فنی و تکنیکی بهره گرفته شده است.

تسکولو، دونیت، لندم، کافه تونز، نوار، اخبار رسمی، وب یاد، کائسنا، ریحون، هنری‌‌دات کام استارتاپ‌های چرخه نخست این شتابدهنده را تشکیل می‌دادند.

به گفته ملایری در مجموع ۸۵ نفر در استارتاپهای دوره نخست مشغول به کار بودند که میانگین سنی آن‌ها ۲۸ سال و میانگین تجربه کاری آنها ۷ سال بود. همچنین ۷۰ درصد بنیانگذاران استارتاپهای دوره نخست تحصیلات مرتبط به فعالیت استارتاپ‌های خود داشتند.

ملایری گفت : در چرخه دوم این شتابدهنده نیز از میان ۲۲۰ استارتاپ متقاضی ۲۰ استارتاپ با زمینه‌های کاری مانند تجارت الکترونیکی، موبایل، بازی‌های کامپیوتری، اینترنت، رایانش ابری و خدمات نرم‌افزاری مورد پذیرش قرار گرفتند که هم اکنون در حال طی مراحل رشد خود قرار دارند.

مدیرعامل آواتک همچنین با ارایه آماری از سرمایه‌گذاری شتابدهنده‌ها در اروپا گفت: تنها در سال ۲۰۱۴ بیش از ۳۹ میلیون دلار سرمایه توسط شتابدهنده ها برای استارتاپها در این منطقه جذب شده که مقایسه این آمار با جذب ۳۵ میلیون دلاری سرمایه برای استارتاپهای امریکای لاتین نشان دهنده دسترسی متوازن استارتاپها در تمام نقاط جهان به سرمایه است و ایجاد این شرایط مشابه هم برای رشد استارتاپهای ایرانی لازم است.

برای اطلاعات بیشتر درباره آواتک می توانید به وب سایت www.avatech.ir مراجعه کرده یا با شماره ۷۶۲۵۰۲۴۰ تماس حاصل نمایید.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *