جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بروز‌رسانی 4K برای پلی‌استیشن 4 پرو

اگر به تازگی یک کنسول بازی پلی‌استیشن چهار پرو (PS4 Pro ) خریده‌اید، امروز روز شانس شما است. یک پچ بروز رسانی برای پی اس 4 پرو رسیده است که صاحبان این کنسول بازی را واقعا خوشحال خواهد کرد.

ps

سایت وییتنس (Witness) یک پچ جدید برای پی اس 4 پرو تدارک دیده است که باعث می‌شود، خروجی یی اس 4 پرو روی صفحه نمایش‌های اچ دی (HD) با رزولوشن1080p و نرخ قاب تصویر (فریم ریت) 60 فریم در ثانیه با سرعت رندر 4x MSAA صورت بگیرد.

بر روی صفحه نمایش های 4K هم خروجی تصویری با 2 گزینه بصری داریم:

در اولین گزینه بصری، خروجی تصویری با رزولوشن 1440p با نرخ قاب تصویر 60 فریم در ثانیه با 2x MSAAسرعت رندر بازی‌ها که متون (تکست)‌ و رابط کاربری (UI) با رزلوشن 4K رندر می‌شوند.

در دومین گزینه بصری، خروجی 4K با نرخ قاب تصویر 30 فریم در ثانیه را داریم که رندر بازی و رابط کاربری هر 2 با سرعت رندر 2x MSAA انجام می‌شود.

البته گزینه بصری دوم به درخواست کاربران پی اس 4 پرو به بروزرسانی سایت ویتنس افزوده شده است.

این پچ همچنین اچ دی آر (HDR) فعال را برای کاربرانی که صفحه‌نمایش‌هایی قابل انطباق با این گزینه‌های بصری دارند، شامل کنسول‌های بازی پی اس 44 معمولی را نیز ، مورد پشتیبانی قرار می دهد. برای استفاده از این بروز رسانی مطمئن شوید که آخرین و بروز‌ترین میان‌افزار (firmware) را روی سیستم PS4 خود دارید.

منبع : jamejamonline

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *