جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برنامه سال آینده واتس اپ

واتس‌اپ طی مراسمی اعلام کرد که پس از سال 2016 میلادی از سیستم‌عامل‌های قدیمی مانند بلک‌بری و نوکیا دیگر پشتیبانی نخواهد کرد.

برنامه سال آینده واتس اپ

این کمپانی که فیسبوک مالک آن است گفته از سیستم‌عامل‌های بلک‌بری10، نوکیا اس40، نوکیا اس60، اندروید 2.1، اندروید 2.2 و ویندوز فون 7.1 فقط تا پایان سال 2016 پشتیبانی می‌کند..

این خبر در مراسم جشن هفتمین سالگرد تولد واتس‌اپ گفته شد و زمانی که کاربران این شبکه اجتماعی از مرز یک میلیارد نفر هم گذشتند.

زمانی که واتس‌اپ متولد شد، اپ‌استور اپل تنها چند ماه در حال فعالیت بود و 70 درصد موبایل‌های آن زمان نوکیا و بلک‌بری بودند و خبری از مایکروسافت، اپل و گوگل نبود که الان 99.5 درصد بازار را در اختیار دارند.

با توجه به پیشرفت چشمگیر این شرکت‌ها و در اختیار داشتن اکثریت بازار انتظار می‌رود مردم هم یکی از این سه سیستم‌عامل قدرتمند را انتخاب کنند و مدل‌های قدیمی را کنار بگذارند. این تصمیم مهمی از طرف‌ واتس‌اپ است اما مدیر این کمپانی مطمئن است که تصمیم درستی را گرفته است.

در نهایت هم مدیرعامل واتس‌اپ به کسانی که هنوز سیستم‌عامل‌های قدیمی را استفاده می‌کنند پیشنهاد داد از سیستم‌عامل های جدید مایکروسافت، اپل یا گوگل استفاده کنند.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *