جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برنامه اجباری برای کاربران فیس بوک

به نظر می‌رسد که کسانی که علاقه زیادی به اشتراک‌گذاری تصاویر خود در فیس‌بوک دارند مجبور به نصب نرم‌افزار دیگری بر روی تلفن همراه خود خواهند بود.
فیس‌بوک کاربران را مجبور به نصب برنامه‌ای جدید می‌کند

برنامه اجباری برای کاربران فیس بوکبرنامه اجباری برای کاربران فیس بوک
به نظر می‌رسد که کسانی که علاقه زیادی به اشتراک‌گذاری تصاویر خود در فیس‌بوک دارند مجبور به نصب نرم‌افزار دیگری بر روی تلفن همراه خود خواهند بود.


شبکه اجتماعی فیس‌بوک با عنوان پرکاربرترین شبکه اجتماعی جهان چندان در راستای ارائه بخشی از خدمات خود با کاربران همکاری ندارد.

هنگامی‌که در سال ۲۰۱۲ نخستین نرم‌افزار فیس‌بوک برای تلفن‌های همراه هوشمند روانه بازارهای نرم‌افزاری شد، بسیاری از افراد از خدمات آن رضایت کامل داشتند ولی به‌تدریج فرایند کاری این نرم‌افزار تغییر پیدا کرده و برای نمونه برای گفت‌وگوی متنی با دوستان خود نیاز به نصب برنامه‌ای مجزا بود.

به نظر می‌رسد که شرایط برای کسانی که تلفن همراه خود را با فیس‌بوک سینک می‌کنند چندان مساعد پیش نخواهد رفت زیرا به‌زودی بدون داشتن نرم‌افزار مومنتز، امکان ادامه این کار را نخواهند داشت.

بر اساس اعلام فیس‌بوک در صورتی‌ که تا تاریخ هفتم جولای نرم‌افزار مومنتز به‌صورت جداگانه بر روی سیستم کاربران نصب نشده باشد، تمامی عکس‌های سینک شده بین تلفن همراه و فیس‌بوک از حساب شبکه اجتماعی شما حذف خواهد شد.

نکته جالب این است که اعلام این خبر موجب شده است تا برخی از کاربران این شبکه اجتماعی تازه متوجه سینک شدن ناخواسته عکس‌های خود با حساب کاربری فیس‌بوکشان شوند که این امر نشان‌دهنده فعالیت‌های پشت پرده این شرکت بدون آگاه‌سازی دقیق کاربران است.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *