جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برای صفحه نمایش های خمیده محافظ نخرید

بسیاری از دارندگان گوشی های گران قیمت برای حفاظت بیشتر از صفحه نمایش به توصیه فروشندگان کاورهای محافظ گران قیمتی را خریداری می کنند و گاه این هزینه تا سقف ۵۰ دلار نیز می رسد که البته کار چندان عاقلانه ای به نظر نمی رسد.

 بسیاری از دارندگان گوشی های گران قیمت برای حفاظت بیشتر از صفحه نمایش به توصیه فروشندگان کاورهای محافظ گران قیمتی را خریداری می کنند و گاه این هزینه تا سقف ۵۰ دلار نیز می رسد که البته کار چندان عاقلانه ای به نظر نمی رسد.  اگر به تازگی صاحب گوشی گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس شده اید نیازی به کاورهای محافظ صفحه نمایش ندارید. گوشی های هوشمند که به تازگی وارد بازار شده اند، صفحه نمایشی خمیده دارند و محافظ های موجود در بازار فقط قسمت اصلی صفحه را پوشش می دهند و حاشیه ها را بدون پوشش باقی می مانند. البته در این میان پوشش های خمیده ای هم در بازار موجودند که به زیبایی ظاهری گوشی ضربه می زنند و به طور کامل به صفحه نمی چسبند و پس از مدتی از کنارها جدا می شوند.  شرکت های سازنده لوازم جانبی برای حل این مشکل راه های گوناگونی را امتحان کرده اند. برای مثال برخی از محافظ های صفحه به شکلی طراحی شده اند که قسمت‌های کنار آنها، با حاشیه‌های دستگاه هم رنگ است و چسب مورد استفاده فقط روی قسمت‌های حاشیه‌ایی کاور وجود دارد و قسمت‌هایی که روی صفحه نمایش قرار می‌گیرند، چسب ندارند. این راهکار تا حدودی مشکل را برطرف کرده است اما باز هم مشکل حباب های ایجاد شده در زیر محافظ همچنان پابرجاست. کاورهای محافظ Zagg که برای گلکسی اس ۸ تولید شده اند با قیمتی در حدود ۵۰ دلار به فروش می رسد. اما با وجود این قیمت گزاف حباب‌ های هوا به راحتی زیر صفحه نمایش ایجاد می ‌شود.  بسیاری از کاربرانی که این محصول را خریداری کرده اند در وب سایت Best Buy به این محصول امتیازی پایین داده اند و از خرید خود ناراضی بوده اند. اگر برای خرید محافظ صفحه همچنان مُصر هستید بهتر است به نمونه‌های سنتی‌تر رجوع کنید که قطعا بسیار ارزان‌تر هستند. وب سایت ورایزن نوعی از کاور صفحه گلکسی اس ۸ انحصاری خود را به فروش می‌رساند که تمام سطح صفحه نمایش گوشی را می‌پوشاند و بسیار ارزان‌تر است. این محافظ ها اگرچه در گوشه ها دچار ضعف هستند اما مشکل حباب هوا را تا حدودی رفع کرده اند.  در هر حال ساخت محافظ صفحه مخصوص گوشی های خمیده به چالشی بزرگ برای شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی بدل شده است. بنابراین بهتر است برای خرید یک محصول مقرون به صرفه و کاربردی مدتی منتظر بمانید؛ چراکه نقاظ ضعف کاورهایی که بلافاصله پس از عرضه گوشی ها تولید می شوند چند هفته پس از خرید خود را نشان می دهند.

اگر به تازگی صاحب گوشی گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس شده اید نیازی به کاورهای محافظ صفحه نمایش ندارید. گوشی های هوشمند که به تازگی وارد بازار شده اند، صفحه نمایشی خمیده دارند و محافظ های موجود در بازار فقط قسمت اصلی صفحه را پوشش می دهند و حاشیه ها را بدون پوشش باقی می مانند. البته در این میان پوشش های خمیده ای هم در بازار موجودند که به زیبایی ظاهری گوشی ضربه می زنند و به طور کامل به صفحه نمی چسبند و پس از مدتی از کنارها جدا می شوند.

شرکت های سازنده لوازم جانبی برای حل این مشکل راه های گوناگونی را امتحان کرده اند. برای مثال برخی از محافظ های صفحه به شکلی طراحی شده اند که قسمت‌های کنار آنها، با حاشیه‌های دستگاه هم رنگ است و چسب مورد استفاده فقط روی قسمت‌های حاشیه‌ایی کاور وجود دارد و قسمت‌هایی که روی صفحه نمایش قرار می‌گیرند، چسب ندارند. این راهکار تا حدودی مشکل را برطرف کرده است اما باز هم مشکل حباب های ایجاد شده در زیر محافظ همچنان پابرجاست. کاورهای محافظ Zagg که برای گلکسی اس ۸ تولید شده اند با قیمتی در حدود ۵۰ دلار به فروش می رسد. اما با وجود این قیمت گزاف حباب‌ های هوا به راحتی زیر صفحه نمایش ایجاد می ‌شود.

بسیاری از کاربرانی که این محصول را خریداری کرده اند در وب سایت Best Buy به این محصول امتیازی پایین داده اند و از خرید خود ناراضی بوده اند. اگر برای خرید محافظ صفحه همچنان مُصر هستید بهتر است به نمونه‌های سنتی‌تر رجوع کنید که قطعا بسیار ارزان‌تر هستند. وب سایت ورایزن نوعی از کاور صفحه گلکسی اس ۸ انحصاری خود را به فروش می‌رساند که تمام سطح صفحه نمایش گوشی را می‌پوشاند و بسیار ارزان‌تر است. این محافظ ها اگرچه در گوشه ها دچار ضعف هستند اما مشکل حباب هوا را تا حدودی رفع کرده اند.

در هر حال ساخت محافظ صفحه مخصوص گوشی های خمیده به چالشی بزرگ برای شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی بدل شده است. بنابراین بهتر است برای خرید یک محصول مقرون به صرفه و کاربردی مدتی منتظر بمانید؛ چراکه نقاظ ضعف کاورهایی که بلافاصله پس از عرضه گوشی ها تولید می شوند چند هفته پس از خرید خود را نشان می دهند.

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *