جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بدنه گوشی ال‌جی جی 6 داغ نخواهد شد

آقای لی سوک یانگ (Lee Seok-jong) از اعضای شرکت ال‌جی به تازگی اطلاعات جالبی در مورد باتری گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 ارائه کرده است. وی اشاره داشته که باتری این گوشی از یک تکنولوژی جدید بهره می‌برد. این باتری قادر به تحمل حرارت و گرما تا بیش از 15 درصد از استانداردهای مورد نیاز خواهد بود و همچنین به مجرای خنک کننده مجهز می‌شود.

بدنه گوشی ال‌جی جی 6 داغ نخواهد شد


باتری گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 از نقاط قوت این محصول خواهد بود. این موضوع را می‌توان از اظهارات جدید آقای لی سوک یانگ برداشت کرد. با توجه به مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ به وجود آمد، به نظر می‌رسد که ال‌جی به شدت به مسئله امنیت و کیفیت عملکرد باتری پرچمدارش، یعنی گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 اهمیت می‌دهد. آقای لی سوک یانگ در مصاحبه اخیر خود اشاره کرده که در طراحی باتری گوشی ال‌جی جی 6 از تکنولوژی جدید استفاده می‌کند که عملکرد آن را بیش از اندازه مورد نیاز و معیارهای مورد تایید اروپا و آمریکا قدرتمند می‌نماید.

آقای لی سوک یانگ اشاره دقیقی به تکنولوژی جدید مورد اشاره خود که قرار است که در باتری گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 به‌کار گرفته شوند نکرده و کاملا مشخص است که قصد دارد این موضوع را تا زمان معرفی رسمی پرچمدارش پنهان باقی نگه دارد. با این وجود آقای یانگ اشاره داشته که در طراحی گوشی ال‌جی جی 6 از مجرای خنک کننده استفاده می‌شود. این موضوع امر جدید و نویی محسوب نمی‌شود و پیش از این هم شاهد استفاده از این استراتژی در اسمارتفون‌های پیشین نظیر گلکسی اس 7 سامسونگ بودیم.

وجود مجرای خنک کننده در گوشی ال‌جی جی 6 به این معنا است که دستگاه از لوله‌های خاصی بهره می‌برد که وظیفه خنک کاری و دفع گرمای تولید شده توسط اجزای سخت‌افزاری دستگاه را بر عهده دارد. آقای یانگ اشاره داشته که مجراهای خنک کاری گوشی ال‌جی جی 6 به گونه بسیار دقیقی طراحی شده‌اند و به موجب وجود آن‌ها میزان حرارت تولید شده توسط باتری دستگاه تا 6 الی 10 درصد کاهش پیدا می‌کند. همچنین آقای یانگ اشاره داشته که ال‌جی در تعیین محل قرارگیری اجزای مختلف سخت‌افزاری گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 حساسیت و دقت بالایی به خرج داده و این اجزا را به گونه‌ای در کنار هم قرار داده تا فرآیند دفع گرما در دستگاه به شیوه بهتری انجام شود.

بدنه گوشی ال‌جی جی 6 داغ نخواهد شد2

آقای یانگ اشاره می‌کند که ال‌جی در طراحی گوشی ال‌جی جی 6 و باتری آن تدابیری در نظر گرفته که یک سر و گردن از استانداردهای اروپایی و آمریکایی فراتر هستند. بنا به ادعای آقای یانگ، باتری ال‌جی جی 6 می‌تواند 15 درصد حرارت بیشتری نسبت به استانداردهای کنونی تحمل کند اما با این حال این دستگاه هیچ‌وقت به این درجه حرارت نخواهد رسید! ال‌جی به کاربران و طرفداران خود قول داده که گوشی ال‌جی جی 6 با مشکل تولید گرمای بیش از اندازه مواجه نمی‌شود و قطعا به شکل کاملا امن و پس از گذراندن تست‌های امنیتی متعدد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به نظر شما تکنولوژی باتری جدیدی که در گوشی ال‌جی جی 6 استفاده شده چه تکنولوژی است؟
منبع:
اندرویدهدلاینز-شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *