جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با My Account گوگل آشنا شوید

شرکت گوگل طرح جدیدی به نام My Account را معرفی کرده است که بر اساس آن می‌توان تنظیمات امنیتی شخصی را به سادگی اعمال و پیاد‌ه‌سازی کرد.

My Account

شرکت گوگل در این طرح جدید خود برای کاربرانش این امکان را فراهم ساخته است که از طریق استفاده از تنها یک پلتفرم و یک داشبرد مدیریتی بتوانند تمامی تنظیمات امنیتی و حریم شخصی خود را اعمال نموده و از تاثیرات آن بر روی تمامی دستگاه‌های متصل به سیستم‌های گوگل بهره‌مند شوند.

این تنظیمات شامل موارد متعددی خواهد بود و برای نمونه می‌توان به صدور مجوز دسترسی و یا مسدود کردن استفاده گوگل از سابقه جست‌وجوی شما و استفاده از اطلاعات لاگین شدن شما بر روی دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.

My Account 2

ساختار My Account در نوع خود بسیار کاربردی به نظر می‌رسد زیرا در آن یک سیستم پیاده‌سازی قدم‌ به قدم تنظیمات نیز وجود دارد که به کمک آن کاربران می‌توانند با کمترین دردسر و بدون از قلم انداختن هیچیک از موارد موجود در تنظیمات گوگل، تنها با چند کلیک، حساب ‌کاربری خود را در این سیستم، شخصی‌سازی کنند.

برای استفاده از این سامانه کافی است تا به آدرس privacy.google.com مراجعه کنید و همانطور که اشاره شد از روی یک پلتفرم، تنظیمات مورد نظر خود را برای تمامی پلتفرم‌ها اعمال کنید.

برای نمونه تنظیمات گوگل در لپ‌تاپ شما می‌تواند به سادگی بر روی تلفن‌ همراه اندرویدی و یا تبلت شما نیز اعمال شود و نیازی به تکرار این فرایند برای هر دستگاه نخواهید داشت..

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *