جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با مانیتور خمیده دل آشنا شوید

کمپانی آمریکایی دل اخیراً از یک مانیتور فوق عریض خمیده ارائه کرده است که U3417W نام خواهد داشت. این مانیتور حاوی یک صفحه نمایش 34 اینچی با کیفیت WQHD (رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل) خواهد بود و علاوه بر آن قادر به ارائه 1.07 میلیارد رنگ مجاز است. نکته جالب توجه در خصوص این مانیتور قدرت بالای صدای آن است. در واقع دو بلندگو پرقدرت با رنج کامل 9 وات در اختیار کاربران خواهد بود تا بتوانند فارغ از نیاز به خرید بلندگوهای جداگانه، از بلندگوهای این مانیتور استفاده کنند.

با مانیتور خمیده دل آشنا شوید

بالاترین استفاده‌ای که این مانیتور می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد، لذت استفاده از مالتی تسکینگ در فضای کاری بسیار زیاد است. علاوه بر آن کاربران می‌توانند به صورت هم‌زمان از دو کامپیوتر با اتصال به این مانیتور استفاده کنند که می‌تواند به جذابیت‌های آن بی‌افزاید. این مانیتور از یک ماشین مجازی مبتنی بر کرنل به صورت پیش‌فرض برخوردار است که موجب می‌شود دو دستگاه مجزا (و حتی دو مجموعه از موس و کیبورد مجزا) را به آن متصل کنید.

با مانیتور خمیده دل آشنا شوید

شاید تنها نکته منفی که در خصوص مانیتور خمیده و با کیفیت Dell U3417W مورد ذکر است، نرخ تجدید 60 هرتزی آن باشد که ممکن است آن را به محصولی ایده آل برای گیمرها تبدیل نکند. البته نباید فراموش کرد که استفاده‌ی اصلی این مانیتور را امور روزمره، برنامه نویسی، تماشای فیلم و غیره تشکیل می‌دهد.

در حال حاضر مانیتور خمیده 34 اینچی دل (U3417W) با قیمت 1199 دلار به فروش می‌رسد. بدون شک علاقه‌مندان زیادی هستند که با انگیزه خرید این مانیتور حاضر به پرداخت چنین مبلغ هنگفتی می‌شوند.
منبعtechradar

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *