جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با سونی Xperia XZ آشنا شوید

با توجه به آخرین تصاویر به بیرون درز کرده طی هفته‌های گذشته ما مطلع بودیم که سونی مشغول کار بر روی ساخت یک گوشی هوشمند اندرویدی است. این گوشی هوشمند یکی از دو تلفن همراهی است که تیم سونی موبایل از آن‌ها در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرده است تا اینک یکی از قدرتمندترین دوربین‌ها در بین گوشی‌های هوشمند را با اکسپریا اکیس زد (Xperia XZ) بشناسیم.

با سونی Xperia XZ آشنا شوید


به نقل از سونی این گوشی هوشمند سریع‌ترین، هوشمند‌ترین و پیشرفته‌ترین دوربین را همراه با یک لنز 1/2.3 اینچی 23 مگاپیکسلی با تکنولوژی سنجش سه گانه را در اختیار دارد که حتی در شرایط نوری بسیار ضعیف نیز قادر به گرفتن تصاویری واضح در سریع‌ترین زمان ممکن خواهید بود. با این حال ما باید خودمان این دوربین را تست کنیم تا بتوانیم این موارد را تأیید کنیم.

این دوربین حاوی لنز‌های 22 میلی‌متری G Lens است که قادر به زوم 5 برابری دیجیتالی بوده و می‌توانند تا ایزو 12,800 تصاویر شما را به ثبت برسانند. دوربین جلوی اکسپریا ایکس زد را نیز نباید دست کم گرفت. این دوربین حاوی یک لنز 13 مگاپیکسلی با سنسور 1/3 اینچی خواهد بود. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند باید به پردازنده اسنپدراگون 820 همراه با رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و همچنین پشتیبانی از اتصالات LTE اشاره کرد.

سونی همچنین صفحه نمایش لبه خمیده‌ای را بر روی این محصول تعبیه کرده است. هرچند که این صفحه نمایش خمیده با توجه به تصاویری که از این محصول دیده‌ایم شباهتی با صفحه گلکسی اس 7 اج و نوت 7 نخواهد داشت. این صفحه نمایش دارای سایز 5.2 اینچی بوده که ارائه کننده رزولوشن فول اچ‌دی و تکنولوژی تریلومینوس خواهد بود. همچنین بر روی این صفحه نیز از محافظ صفحه گوریلا گلس 4 استفاده شده و این در حالی است که شرکت کورنینگ چندی پیش همراه با گلکسی نوت 7 از نسل جدید این محافظ صفحه رونمایی کرده بود.

 

متأسفانه هنوز قیمت گذاری این گوشی هوشمند به صورت عمومی منتشر نشده است و تنها ما می‌دانیم که فروش این محصول از اواخر ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *