جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با روتر شرکت نت گیر آشنا شوید

شرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی می‌تواند کل یک خانه را بدون مشکل تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار دهد. از این طریق مشکل وجود نقاط کور در برخی منازل هم برطرف می شود.

با روتر شرکت نت گیر آشنا شوید

سیستم وای – فای تازه شرکت نت گیر که اوربی نام دارد با این تصور ساخته شده که کاربران همیشه نمی توانند با استفاده از کابل در منزل به اینترنت متصل شوند و لذا باید روتر وای – فای تازه ای ساخته شود که دسترسی به اینترنت بی سیم را با کیفیت مناسب ممکن کند.

روتر اوربی می تواند محدوده ای به وسعت 4000 فوت مربع یا 371 متر مربع را پوشش دهد و بنابراین بزرگترین منازل هم به راحتی تحت پوشش آن قرار می گیرند. مزیت این روتر آن است که کاربران واقعا به اینترنت پرسرعت بی سیم دسترسی پیدا می کنند و به دلیل وجود موانع مختلف در منزل اعم از دیوارها و دیگر وسایل خانگی از کیفیت دسترسی آنها کاسته نمی شود.

روتر 400 دلاری اوربی مجرای ارتباطی اختصاصی بین خود و دیگر کاربران ایجاد می کند تا استفاده از خدماتی مانند مشاهده ویدئوی تحت وب، اجرای بازی های آنلاین و غیره به سادگی ممکن شود.

یکی از مزایای دیگر استفاده از این روتر حفظ کیفیت اتصال در صورت وجود تعدادی زیادی ابزار قابل اتصال به اینترنت است. براساس بررسی های BI Intelligence متوسط تعداد وسایل متصل به اینترنت تا سال 2019 به 11 مورد می رسد. در این شرایط سخت افزارهای فعلی قادر به حفظ کیفیت اتصال های موجود نیستند. حداکثر سرعت اتصال به اینترنت با استفاده از این اختراع جدید به طور بی سیم به 3 گیگابیت در ثانیه می رسد.

 

منبع فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *