جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با روتر بی سیم Gryphon آشنا شوید

یکی از مواردی که خیلی از والدین در زمان استفاده اینترنت توسط کودکان و نوجوانان خود نگران آن هستند، حفظ امنیت آن‎لاین آنها است. هیچ شرکتی نیست که مایل نباشد کودکان را از خطرات دنیای اینترنت دور نگه دارد، اما در این بین Gryphon یک استثنا است.

با روتر بی سیم Gryphon آشنا شوید
این شرکت یک روتر بی‎سیم زیبا با امکانات کامل ساخته است که با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی می‎تواند مزاحمان و خطرات فضای مجازی را شناسایی کند. از جمله امکانات این روتر می‎توان به گزینه‎های پیچیده کنترل والدین، مدیریت بسیار ساده از طریق اپلیکیشن iOS و آندروید و توانایی ایجاد شبکه زنجیره‎ای (mesh) را نام برد.

موفقیت بزرگ Gryphon در ساخت روترهای بی‎سیم از یک پس زمینه درخشان ناشی می‎شود. این شرکت توسط یک متخصص کارآزموده Novatel Wireless به نام جان وو تاسیس شد، کسی که مسئولیت ساخت هات اسپات‎های MiFi و خیلی چیزهای دیگر را در کارنامه کاری خود دارد.

با روتر بی سیم Gryphon آشنا شوید2

Gryphon از شش آنتن مختلف با پشتیبانی از 802.11ac برای برقراری ارتباط خود با شبکه استفاده می‎کند. قابلیت‎های کنترلی والدین از جمله امکاناتی است که خیلی از مردم به دنبال آن هستند. اگر فرزند شما قصد داشته باشد از یک سایت نامشخص بازدید کند، شما یک پیغام روی تلفن خود دریافت خواهید کرد و می‎توانید به راحتی این درخواست بازدید را تایید یا رد کنید. یک موضوع جالب توجه در این زمینه این است که اگر یک وب‎سایت خاص توسط 80 درصد از والدینی که این درخواست را دریافت کرده‎اند پذیرفته شود، می‎توان Gryphon را به گونه‎ای تنظیم کرد که آن را به طور خودکار در فهرست سایت‎های مجاز خود قرار دهد. این نوع از قابلیت‎های کنترلی اضافی است که این روتر را در بین والدین محبوب‎تر از روتر وای‎فای گوگل می‎کند.

Gryphon قبلا هزینه مورد نیاز خود را در سایت کیک استارتر جمع آوری کرده است و در حال حاضر در حال دریافت سفارشات پیش خرید در سایت indiegogo است.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *