جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با انگشتر Ringly از اعلان هایتان با خبر شوید!

گجت های پوشیدنی همیشه ابزار هایی جالب و قابل توجه بوده اند. اما در زمان کنونی که شبکه های اجتماعی و ایمیل ها فراگیر شده اند اعلان های  بسیاری از سوی این نرم افزار ها برای شما ایجاد میشوند. حال اگر انقدر به این اعلان های نیاز مندید که میخواهید در کوتاه ترین زمان از وجود آن ها باخبر شوید . انگشتر ringly کمک حال شماست . چرا که تمام اعلان ها را به شما اعلام میکند.به طور کلی منظور ساخت این گجت هم همین بوده. همان گونه  که منظور ساخت ساعت هوشمند تنها باخبر کردن شما از اعلان هایتان بود اما به نظر ما اکنون از کمی هدفش گمراه شده.

 

angoshtare ringly 1

 

انگشتر ringly از طریق بلوتوث و البته مصرف بسیار کم انرژی به گوشی موبایل متصل میشود و میتواند شما را از رسیدن یک پیغام جدید مثل اس ام اس، ایمیل ، تماس ، وایبر ، واتس اپ ، فیسبوک ، توییتر و… مطلع کند.این حلقه با استفاده از لرزش های خفیف و تغییر رنگ و چشمک زدن به شما میگوید که چه خبری تازه ای در گوشیتان رخ داده است.بعد از اینکه اپلیکیشن این انگشتر را روی اسمارت فون نصب کردید.میتوانید برای هر نوع اعلانی یک نوع لرزش و رنگ چشمک زن بگزارید.چهار نوع لرزش و پنج نوع رنگ قابل تعریف است. از این طریق خیلی سریع و بدون نگاه کردن به صفحه نمایش گوشی میتونید متوجه بشید یک پیغام متنی یا ایمیل یا تماس داشتید.

 

angoshtare ringly 2

 

یک چراغ LED کوچک هم در بخش کناری انگشتر تعبیه شده که زمان لرزش و نور افشانی چشمک میزند.این انگشتر شیک و مجلسی در پنج مدل مختلف تهیه شده که تفاوت آنها در سطح الماس مانند آنهاست. بدنه و حلقه اصلی به رنگ طلایی است. برگ برنده این انگشتر زیبا یعنی انگشتر ringly لوکس و مد بودن آن است و  پیش خرید آن از ۱۹۸ تا ۲۶۰  دلار قیمت دارد.

منبع : زوم تک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *