جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازیایی اطلاعات حذف شده تلگرام

در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام، افزایش تعداد گفتگوها با کاربران مختلف ممکن است مدیریت مکالمات را سخت‌ و دشوار سازد. در نتیجه این امر، همیشه این احتمال وجود دارد تا مکالمه با افراد را به اشتباه حذف کنید. مکالمه‌ای که ممکن است حاوی گفتگوهای متنی ساده و یا حتی تبادل محتویات چندرسانه‌ای نظیر عکس و فیلم باشد و شما به هیچ وجه خواهان حذف شدن آن‌ها نباشید. با وجود این، در صورتی که مکالمه یا عکسی را به اشتباه حذف کردید، روش‌های متفاوتی برای بازگرداندن آن وجود دارد.

بازیایی اطلاعات حذف شده تلگرام

بازگرداندن تصاویر حذف شده

تلگرام1

اولین و ساده‌ترین راه برای بازگرداندن عکس‌های حذف شده از نرم‌افزار تلگرام، یافتن آنها در پوشه Telegram Images روی حافظه داخلی و یا کارت حافظه جانبی گوشی است. درنظر داشته باشید که این تصاویر حتی در صورتی که شخصا آنها را از گفتگوهای صورت گرفته در تلگرام حذف کنید، از این پوشه حذف نخواهند شد.

 

بازگرداندن تصاویر حذف شده از پوشه cache

تلگرام2

دومین راه برای بازگرداندن محتویات چندرسانه‌ای حذف شده در گفتگوهای نرم‌افزار تلگرام مراجعه به پوشهCache این نرم‌افزار است. به این منظور کافی است از طریق یک نرم‌افزار مدیریت فایل به کارت حافظه گوشی خود مراجعه کرده و به ترتیب ابتدا وارد پوشه Android و پس از آن data> org.telegram و در نهایت پوشه cacheشوید. با بازکردن این پوشه، تمامی تصاویری که از گفتگوهای تلگرامی حذف شده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

 

بازگرداندن پیام‌های حذف شده

همان‌طور که دیدید، راهکارهای بالا تنها برای بازگرداندن عکس‌های حذف شده در نرم‌افزار تلگرام قابل استفاده هستند. با این تفاسیر در صورتی که قصد بازگرداندن پیام‌ها و یا گفتگوهای حذف شده در نرم‌افزار تلگرام را دارید کافی است از نرم‌افزار EaseUS MobiSaver استفاده کنید.
بازگرداندن پیام‌های حذف شده

پس از دانلود و نصب نرم‌افزار کافی است گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل کرده و نرم‌افزار را اجرا کنید. با کلیک روی گزینه Start فرایند شناسایی دستگاه اندرویدی شما آغاز خواهد شد. درنظر داشته باشید که برای دسترسی کامل به اطلاعات شما این نرم‌افزار روت‌بودن گوشی را بررسی خواهد کرد. پس از انجام جستجو نتایج در فایل‌هایی که امکان بازیابی آن‌ها وجود دارد به شما نمایش داده می‌شود. در نهایت با کلیک روی گزینه Recover می‌توانید فایل‌های پیدا شده را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

تلگرام4

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *