جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازکردن درب خودرو با آیفون

گوشی آیفون برای صاحبش حکم کیف پول، دوربین و چراغ قوه را نیز دارد اما به زودی این گوشی، تبدیل به سوییچ ماشین نیز خواهد شد.

بازکردن درب خودرو با آیفون

گزارش Bloomberg در مورد تجدید نظر شرکت اپل برای ساخت خودروی بدون راننده، به این مطلب نیز اشاره کرده است که “مسئولین اپل در نظر داشتند خودروی الکتریکی طراحی کنند که صاحب خود را با اثر انگشتش بشناسد و به طور اتوماتیک با فشار یک دگمه روشن شود و مسیریابی کند”. ایده باز کردن درب خودرو و استارت زدن توسط آیفون بسیار جالب به نظر می‌رسد، حتی اگر اپل خودروی بدون راننده را طراحی نکند.

از سال 2014 اپل اعلام کرد که پروژه خودروی بدون راننده را در دست اقدام دارد و در حقیقت اولین شرکتی بود که ایده فرستاده پیغام بازگشایی قفل اتومبیل از طریق گوشی همراه را در می 2016 عنوان کرد اما برنامه ها و نرم افزارهای دیگر به سرعت از اپل پیشی گرفتند و ازاین ایده استفاده کردند. کاربر برنامه هایی همچون Viper Smartphone و یک اپلیکیشن مخصوص خودروهای BMW می توانند قفل خودروهای خود را از طریق این برنامه‌ها باز کنند. مشتریان شرکت Hyundai هم با برنامه BlueLink در Google Play (که با ساعت های هوشمند اندروید هم کار می کند) می‌توانند قفل خودروهای خود را باز کنند و یا مکان آن را در پارکینگ پیدا کنند، با تمام این تفاسیر، ایده باز کردن خودرو با استفاده از اثر انگشت چندان دور از ذهن نیست و امیدواریم تا قبل از شروع سال 2017 شاهد این تکنولوژی در بازار باشیم.

بازکردن درب خودرو با آیفون2

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *