جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


این ۳ لپ‌تاپ ایسر را از بازار بخرید (خرداد ماه 96)

بعد از معرفی ۳ لپ‌تاپ ارزشمند از شرکت‌های ایسوس و لنوو، در سومین مقاله به معرفی مدل‌های باارزش از برند تایوانی ایسر می‌پردازیم. ایسر در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد که در ابتدا به تولید قطعات الکتریکی مشغول بود ولی با گذشت زمان شروع به ساخت دستگاه‌های مختلف کرد. از تولیدات این شرکت تایوانی می‌توان به لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند اشاره کرد. لپ‌تاپ‌های تولیدی آن از قیمت بسیار مناسبی نسبت به قطعات استفاده شده برخوردارند، همچنین مهارت این شرکت در تولید محصولات ارزان قیمت ولی باکیفیت ستودنی است. در سال ۲۰۱۰، ایسر به دومین شرکت پرفروش رایانه‌های شخصی در دنیا تبدیل شد. همانند مقالات قبلی حداکثر قیمت در نظر گرفته شده برای مدل‌های پیشنهادی ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان است، پس با ما و معرفی این ۳ مدل با ارزش خرید بالا همراه باشید.

لپ‌تاپ گرونه

ایسر Aspire VX5-591G

ایسر محصولات گران قیمت گیمینگ خود را تحت عنوان Predator معرفی و راهی بازار کرده است. چندی پیش این کمپانی محصولی با نام اسپایر VX5-591G را معرفی کرد که شباهت زیادی به سری Predator دارد. این لپ‌تاپ از طراحی متفاوت و جالبی بهره‌مند بوده و از ترکیب رنگ مشکی و قرمز در ساخت آن استفاده شده است. این مدل به پردازنده اینتل Core i7 7700 مجهز بوده و از 16 گیگابایت رم DDR4 استفاده می‌کند. ایسر کارت گرافیکی GeForce GTX 1050 را برای این مدل در نظر گرفته تا دل گیمرها را برباید. VX5 با استفاده از یک هارد یک ترابایتی فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیارتان می‌گذارد و در کنار آن از 256 گیگابایت حافظه SSD نیز بهره‌مند است تا سرعت اجرای بازی‌ها را بالا ببرد. از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به نمایشگر 15.6 اینچی با روکش مات اشاره داشت.

حدود قیمت: ۴.80۰.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

کیفیت ساخت بالا
طراحی مناسب
پورت‌های کامل
صفحه نمایش باکیفیت
سخت‌افزار قدرتمند
وجود ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD
کیبورد مناسب

چرا نخریم؟

عدم وجود درایو نوری
عدم وجود پورت VGA

لپ‌تاپ متوسطه

ایسر Aspire V5-591G

سری V، لپ‌تاپ‌های میان‌رده ایسر را تشکیل می‌دهند که با وجود قطعات یکسان با تولیدات شرکت‌های دیگر از قیمت پایین‌تری برخوردارند. مدل پیشنهادی توسط پردازنده Core-i7 نسل ششم اینتل و ۸ گیگابایت رم DDR4 قدرت خود را تامین می‌کند. سایر مشخصات فنی آن شامل وزن ۲.4 کیلوگرمی، نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، هارددیسک یک ترابایتی، تراشه گرافیکی انویدیا GTX950M با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی و وبکم اچ‌دی هستند. این دستگاه نسبت به قیمت خود، تمامی امکانات یک لپ‌تاپ بالارده را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر دانشجو هستید و به لپ‌تاپی برای پروژه‌های خود نیاز دارید، این دستگاه را به لیست خرید خود اضافه کنید؛ حتی در کنار پروژه‌ها می‌توانید تا حدی نیز بازی کنید!

حدود قیمت: 3.350.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

سخت‌افزار قدرتمند همراه با نسل ششم اینتل
کیفیت ساخت خوب
صفحه نمایش فول‌اچ‌دی
تراشه گرافیکی مناسب
کیبورد عالی

چرا نخریم؟

زاویه دید محدود نمایشگر

لپ‌تاپ ارزونه

ایسر Aspire E5-575G

سری E معرف لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت ایسر است و همانطور که در قبل گفته شد، این کمپانی مهارت خاصی در تولید محصولات ارزان قیمت دارد. اگرچه بدنه ۲.23 کیلوگرمی E5 کاملا از پلاستیک ساخته شده ولی کیفیت قابل قبولی دارد و با ضخامت 30 میلی‌متری یک دستگاه استاندارد محسوب می‌شود. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن اچ‌دی برای چنین محصولی کافی به نظر می‌رسد. پردازنده Core-i3 نسل ششم اینتل، ۴ گیگابایت رم DDR4، هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce 940MX و وبکم اچ‌دی مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. اگر به یک لپ‌تاپ برای کارهای ساده مانند وبگردی و یا ویرایش فایل‌های آفیس نیاز دارید، این مدل مناسب شما است.

حدود قیمت: ۱.700.۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

استفاده از پردازنده Core-i3
کیفیت ساخت قابل قبول
پورت‌های کامل
شارژدهی مناسب باتری
مجهز به کارت گرافیکی مجزا

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *