جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اینترنت پرسرعت، جز قوانین کانادا

قانون گزاران کشور کانادا اعلام کردند که تمام شهروندان این کشور باید همه‌جا حتی در نقاط دوردست به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشد. کمیسیون رادیو، تلوزیون و ارتباطات کانادا CRTG می‌گوید: حداقل میزان سرعت دانلود باید 50 مگا بیت در ثانیه و سرعت بارگزاری 10 مگا بیت در ثانیه باشد و این سرعت فقط پایه سرویس ارتباطات به صورت یک قانون برای تمام شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی تصویب کرد و تمام کاربران حتی در مناطق دورافتاده نیز باید به این حداقل سرعت دسترسی داشته باشند.

اینترنت پرسرعت، جز قوانین کانادا

رئیس این کمیسیون Jean-Pierre Blais در گزارشی با Globe & Mail به حداقل سرعت در دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: در آمریکا حداقل سرعت 25 مگابیت در ثانیه، در استرالیا 25 مگابیت در ثانیه و اروپا 30 مگابیت در ثانیه است و ما نمی‌خواهیم که از قافله عقب بمانیم. تقریبا 18 درصد از شهروندان کانادایی به این سرعت دسترسی ندارند و هدف قانون جدید این است که این رقم تا سال 2021 به 10 درصد  و تا 10 الی 15 سال آینده به صفر درصد کاهش پیدا کند. دسترسی به سرعت بالای اینترنت یکی از نشانه‌های کیفیت بالای زندگی است و هیچ شهروند کانادایی نباید از این ویژگی محروم باشد”

اکثر شهرهای کانادا در حال حاضر از این سرعت اینترنت بهره مند هستند اما بسیاری از مناطق روستایی و دورافتاده از سرعت پایین اینترنت رنج می‌برند. CRTG به منظور افزایش سرعت اینترنت در این مناطق تا سال 2021، 750 میلیون دلار سرمایه اختصاص داده است.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *