جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اینترنت ارزان و، تلفن گران شد

پس از ماه‌ها برگزاری جلسات کارشناسی، بالاخره کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شب گذشته خود، موافقتش را با کاهش قیمت اینترنت و افزایش نرخ‌های تلفنی اعلام کرد. به گزارش مهر، در این جلسه که با حضور آقای محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت عنوان رئیس کمیسیون و سایر اعضا برگزار شد، در مورد نرخ‌های تلفن و اینترنت تصمیم‌گیری‌های نهایی صورت گرفت.

اینترنت ارزان و، تلفن گران شد

بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده در این جلسه، کمیسیون تنظیم مقررات جدول‌های تعرفه جدیدی را برای قیمت اینترنت و تلفن ثابت تصویب کرد که طی آن در مجموع نرخ اینترنت برای کاربر نهایی کاهش خواهد یافت. این درحالی است که نرخ‌های تلفن ثابت بر اساس حداقل کارکرد و همچنین آبونمان و حق اتصال در مجموع با افزایش روبه‌رو خواهد شد

کمیسیون تنظیم مقررات در مصوبه خود مبنی بر کاهش قیمت پهنای باند اینترنت که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به‌زودی به شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت توزیع خواهد شد، تاکید کرد و بر این اساس مقرر شد تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت کشور، قیمت اینترنت نهایی خدمات خود که به دست مصرف کنندگان می‌رسد را با کاهشی مشخص همراه سازند.

علاوه بر آن نرخ اتصالات اینترنت موبایل نیز مشخص شد که در گزارش‌های آینده به‌طور مفصلی به آن پرداخته خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های تازه دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات امروز در مورد جزئیات و ارقام تعیین شده دقیقی که در این مصوبه وجود دارند اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

پیش از این وزیر ارتباطات از کاهش بیش از ۱۵ درصدی نرخ اینترنت خبر داده بود. در همین حال وی با افزایش نرخ آبونمان تلفن ثابت و حق اتصال تلفن از ۵۰ هزارتومان به ۲۵۰ هزارتومان تلویحا موافقت کرده بود.

منبع مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *