جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایمن ترین گوشی دنیا، 849 دلار

یک شرکت فناوری گوشی تازه‌ای به نام GranitePhone را عرضه کرده و مدعی است این گوشی با رمزگذاری تمامی داده‌ها از امنیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است.

ایمن ترین گوشی دنیا، 849 دلار
Archos که با همکاری شرکت امنیتی Sikur این تلفن همراه را ساخته می‌گوید امیدوار است مردم بابت حفظ امنیت و حریم شخصیشان حاضر باشند 849 دلار برای خرید گوشی یادشده بپردازند.

مدل اولیه این گوشی در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا به نمایش گذارده شده بود.

پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای SnapDragon 615، دوگیگابایت RAM، 16 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 5 اینچی full-HD، دوربین‌های دیجیتال 16 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی گوشی، باتری 2700 میلی‌آمپری و سازگاری با شبکه‌های نسل چهارم تلفن همراه از جمله امکانات گوشی یاد شده است.

در این گوشی از سیستم‌عامل خاصی به نام GraniteOS استفاده شده که ذخیره‌سازی اطلاعات بر روی سرویس‌های کلود و برخی خدمات دیگر را ارائه می‌دهد.

اما مهم‌ترین ویژگی این سیستم‌عامل امنیت کامل و حفظ حریم شخصی کاربر است که باعث می‌شود هرگونه سرقت اطلاعات یا خرابکاری هکری غیرممکن شود.

شرکت سازنده این گوشی را فوق‌العاده ایمن، دارای سطوح بالای رمزگذاری و غیرقابل نفوذ توصیف کرده است.

پیش از این گوشی ایمن دیگری به نام بلاک‌فون 2 هم با قیمیتی 150 دلار کمتر ، نمایشگر بزرگتر و حافظه بیشتر عرضه شده بود و به نظر می‌رسد تولید گوشی‌هایی از این دست باز هم ادامه یابد.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *