جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایفا 2017 : هدست جدید سامسونگ رونمایی میشود

شرکت سامسونگ در کنار گلکسی نوت 8 از هدست جدید Gear VR نیز رونمایی کرده که تغییرات خاصی در مقایسه با مدل قبل پیدا نکرده اما با محصول جدید یعنی گلکسی نوت 8 سازگاری کاملی دارد.

 

هدست جدید سامسونگ

این در حالی بوده که Gear VR پیشین تنها با تلفن های هوشمند Galaxy S8 ، Galaxy S8+،Galaxy S7 ،Galaxy S7 edge، Galaxy Note 5 و سری Galaxy S6 سازگاری داشته و خبری از پشتیبانی گلکسی نوت 8 نیست.

Gear VR با کنترلری همراه بوده تا تجربه واقعیت مجازی کاملی را به مخاطب ارائه دهد. قیمت مدل جدید به 179 دلار می رسد و در کنار گلکسی نوت 8 که 15 سپتامبر به فروش می رسد، راهی بازار می شود.

در اخباری مرتبط سامسونگ نوت 8 را با مشخصاتی چون صفحه نمایش 6.3 اینچی QHD+، پردازنده اگزینوس 8895 هشت هسته‌ای، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا، باتری 3300 میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

انتظار می رود نسل بعدی Gear VR را همزمان با معرفی گلکسی اس 9 شاهد باشیم که با ویژگی های کاملا جدیدی همراه است. اگرچه Gear Vr به تازگی معرفی شده جدید است اما در ظاهر و مشخصات نمی توان ویژگی جدیدی را شاهد بود

منبع : سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *