جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایسوس بزرگترین تلویزیون خمیده جهان

بزرگترین تلویزیون خمیده جهان ساخت شرکت ایسوس : شرکت ایسوس یکی از بزرگترین تلویزیون های با تکنولوژی بالای خود را در کنفرانس خبری معرفی کرد صفحه نمایشی که حتی از تلویزیون های خمیده ی شرکت ال جی بزرگ تر است. این تلویزیون با اندازه ی ۳۲ اینچ ، به گفته ی شرکت ایسوس یکی از بزرگترین صفحه نمایشی است که تاکنون ساخته شده است.

 

ASUS Curved LED Monitor

 

چیزی که ممکن است شما در نگاه اول از عکس های این تلویزیون بفهمید این است که این صفحه نمایش بسیار نازک و باریک است. این شرکت تمام آزمایشات پیشرفته ای را در این تلویزیون امتحان کرده است که از تاب دادن تصاویر روی صفحه نمایش خودداری میکند. این تلویزیون از پنل نمایشی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ با کیفیت WQHD استفاده میکند و به خاطر صفحه بزرگ ، بسیار جذاب به نظر میرسد و می توانید کیفیت پیکسل ها را بسته به نیاز خودتان تنظیم کنید.

همچنین این تلویزیون از تکنولوژی دید عمودی برخوردار است که دیدن این تلویزیون از گوشه ها را نیز هموار میکند و در هر نقطه ای که روبروی این تلویزیون باشید می توانید تصاویر را بدون کمی و کاستی مشاهده کنید. همچنین سرگرمی یکی از نکات مهمی است که در این تلویزیون به آن توجه شده است و یک پورت مخصوص در پشت آن قرار گرفته است که می توانید لپ تاپ را به آن متصل کنید.

متاسفانه شرکت ایسوس قیمت دقیقی برای این تلویزیون در نظر نگرفته است اما عنوان کرده است که قیمتی بالاتر از ۸۰۰ دلار برای مدل های این تلویزیون انتخاب خواهد کرد که این قیمت کمتر از هزینه خرید تلویزیون های ۴K است.

منبع : engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *