جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایده های خوب برای آیفون 8

آیفون 7 و 7 پلاس بااستقبال گرمی از طرف بازار روبرو شد اما در دنیای مجازی,  هیجان گمانه زنی ها برای محصول بعدی اپل یعنی آیفون 8 تب تندی دارد.

ایده های خوب برای آیفون 8

به نقل از شایعات، اپل برای نسل بعدی گوشی آیفون، سورپرایز های بزرگی آماده کرده است. آیفون 8 قرار است در دهمین سالگرد ورود اولین آیفون به بازار، معرفی شود و به گفته منابع مختلف محصول انقلابی این شرکت لقب بگیرد.

البته الان برای گمانه زنی بسیار زود است اما برخی از طرفداران و شیفتگان خلاق اپل، ایده های جالبی در مورد آیفون 8 ارائه کردند که اینجا به سه مورد از انها اشاره می کنیم.

 

1-صفحه نمایش Rimless OLED 

کانال  ConceptsiPhone در شبکه یوتیوب ، ویدیو ایی از آیفون 8 طراحی شده منتشر کرد که در آن صفحه نمایش گوشی به صورتی خمیده طراحی شده و صفحه نمایش OLED نیز بدون هیچ فاصله ایی از حاشیه کناری گوشی قرار گرفته است. همچنین در این ویدیو به حاشیه دورتادور دستگاه نیز اشاره می شود که شباهت به حاشیه آلمینیمومی آیفون 4 و 4 اس دارد.

آیفون8-1

2- فاصله کمتر بالا و پایین گوشی از صفحه نمایش

طبق طرح  Veniamin Reskin که در توییتر در مورد آیفون 8 منتشر کرد، فاصله صفحه نمایش با بالا و پایین گوشی کمتر شده است  و دگمه هوم گوشی تقریبا نامرئی است زیرا طبق شایعات ، اپل قصد دارد دگمه هوم و اسکنر اثر انگشت را به صورت نامحصوص زیر صفحه نمایش جاسازی کند. به همین دلیل این مدل طراحی شده شاید از لحاظ فیزیکی از آیفون 6 کوچک تر باشد اما بزرگ تر به نظر می آید.این مدل همچنین صفحه نمایش خمیده دارد و در حاشیه دستگاه، تصویر مهو می شد و مانند آیفون های گذشته تصویر به یکباره قطع نمی شود.

آیفون 8-2

3- صفحه نمایش با فرم آزاد و دگمه هوم نامحسوس

Reskin ایده تعبیه نامحسوس دگمه هوم را بیشتر از این بسط داد و به طرح ” فرم آزاد” آیفون 8 رسید.در این طرح حاشیه های بالا و پایین دستگاه به طور کامل حذف شده و بالای دستگاه فقط به اندازه تعبیه دوربین سلفی جا گذاشته شده است.دگمه هوم و اسکنر انگشت زیر صفحه نمایش تعبیه شده و صفحه نمایش خمیده نیز در این طرح دیده میشود.

آیفون8-3

در این طرح های فرضی ، آیفون 8 ظاهرا فقط صفحه نمایشی بدون محدودیت است!

منبع ای تی ایران

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *